Діагностична робота № 4
з курсу «Я досліджую світ»
уч________ 2 – класу
______________________________________________
1 варіант
а) Конституція України
б) Права людини
в) Червона книга України
а) до живої природи
б) до неживої природи
в) до живої та неживої природи
3.Познач рядок, у якому записані лише назви прісних водойм.
Як тобі було виконувати завдання? Познач + |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
а) моря, океани б) озера, річки в) моря, річки
4. Серед поданих слів обери та підкресли властивості повітря.
Тверде, газоподібне, без запаху, без смаку, трикутної форми, прозоре.
Тепле повітря _______________________ вгору, а холодне _______________________ вниз.
Каміння, сіль, цукор, пісок, монета, сода, цвях.
Вода _________________________________________________
________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностувальної роботи
Діагностична робота № 4
з курсу «Я досліджую світ»
уч________ 2 – класу
______________________________________________
1. Вода належить до:
а) до живої природи
б) до неживої природи
в) до живої та неживої природи
2. Познач рядок, у якому записані штучні водойми.
а) моря, океани
б) ставки, водосховища
в) озера, річки
3. Основний документ, у якому можна знайти інформацію щодо видів тварин і рослин, яким загрожує зникнення.
а) Конституція України
б) Права людини
Як тобі було виконувати завдання? Познач + |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
в) Червона книга України
4. Серед поданих слів обери та підкресли властивості води.
Прозора, кольорова, без смаку, без запаху, квадратної форми, може розчиняти речовини, безбарвна.
5.Встав пропущені слова.
При температурі вище нуля лід перетвориться у ____________.
Вода при температурі нижче нуля, перетвориться у __________ .
а) азот
б) кисень
в) вуглекислий газ
Повітря _________________________________________________
________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностувальної роботи