Діагностувальна робота «Природа взимку. Птахи та звірі»
1.Визнач рядок, у якому зимові місяці записані у правильній послідовності:
А) січень, лютий, грудень;
Б) грудень, лютий, січень; В) грудень, січень, лютий.
2.Випиши зимові явища природи.
Хуртовина, цвітіння дерев, бурульки, замерзання водойм, листопад, веселка, мороз, роса, іній, ожеледь, гроза.
3.Познач рядок, в якому записані властивості льоду.
А) Білий, крихкий, холодний, важчий за воду; Б) Безбарвний, прозорий, крихкий, легше за воду;
В) Крихкий, має колір і смак, легший за воду.
4. Розглянь малюнки. Розпізнай дерево за його гілкою. Поєднай стрілочкою малюнок з назвою дерева.
горобина ялина береза сосна
5.Познач тварин, які на зиму впадають у сплячку
6. Розглянь зображення птахів. Познач перелітніх птахів.
7. Які з цих товарів мають короткий термін придатності, а які – довгий. З’єднай лініями.
Довгий термін придатності Короткий термін придатності
8. Посортуй сміття. З’єднай лінією з відповідним контейнером.
Самооцінювання
Познач. Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|