Діагностувальна робота Варіант 1
«Речення. Текст»
1. Речення виражає
а) закінчену думку;
б) незакінчену думку;
в) не виражає думки;
2. Визнач тип речення за метою висловлювання.
Будьте справжніми друзями живої природи!
а) питальне; б) спонукальне; в) розповідне.
3. Що таке текст?
а) речення;
б) слова;
в) зв’язані за змістом речення.
4. Прочитай речення. Пошир його за питанням. Спиши, додаючи
відповідне слово.
З купини на купину стрибала (яка?) ______________________ жабка.
5. Прочитай. Визнач межі речень. Постав відповідні розділові знаки. Спиши текст.
Навесні все тепліше пригріває сонечко земля прокидається від зимового сну.
6. З поданих слів склади і запиши речення.
на, співали, уроці, ми, Сьогодні .
Діагностувальна робота Варіант 2
«Речення. Текст»
1. Речення виражає
а) закінчену думку;
б) незакінчену думку;
в) не виражає думки;
2. Визнач тип речення за метою висловлювання.
Коли повертаються ластівки з теплих країв?
а) питальне; б) спонукальне; в) розповідне.
3. Що таке текст?
а) речення;
б) слова;
в) зв’язані за змістом речення.
4. Прочитай речення. Пошир його за питанням. Спиши, додаючи
відповідне слово.
На квітку сів (який?) ______________________ метелик.
5. Прочитай. Визнач межі речень. Постав відповідні розділові знаки. Спиши текст.
У Романа є молодша сестричка вона ходить до дитячого садка.
6. З поданих слів склади і запиши речення.
до, ходили, лісу, ми, Навесні.