Діагностувальна робота. Робота над літературним твором

Про матеріал
Завдання контрольної роботи розроблені для учнів 2 класу по оповіданню С. Прудник "Чому не стомлюється стежка?" Головна мета - закріпити вміння працювати над текстом, виконуючи завдання закритого і відкритого типів, знаходити творчий підхід до роботи над змістом прочитаного.
Перегляд файлу

Робота з літературним твором

Діагностична картка

І. Послухай текст.

Чому не стомлюється стежка?

— Бабуню, бабуню! — хлопчик кулею вилетів у двір. — Наша стежка зникла! Ота, що на городі!

— Ану, ходім подивимось, онучку, — сказала бабуся, і вони разом вийшли за хвірточку.

І справді — стежка зникла. Сніг присипав усе довкола: і город, і стежку попід ним, і ті кілька соняхів, що їх бабуся залишала незайманими восени — на гостинець синичкам.

— А ти пам’ятаєш, де була стежка? — запитала бабуся.

— Ось тут, — тупнув ногою хлопчик.

— Іди, притопчи сніжок на ній, — бабуся легенько підштовхнула онука вперед.

       Хлопчик пішов стежкою, схованою під снігом, від двору аж ген до лісу, до старої груші, що стояла край городу. А потім прибіг до бабусі радісний:

  •        Стежка вже трішки є, але ще трішки її нема.
  •       То ти знову пройди туди-сюди, — і бабуся повернулася до своїх клопотів у двір.

А хлопчик побіг до груші, повернувся до хвірточки, знову до груші та й спинився. Стомився...

А стежка там задерикувато виблискувала сніжком: мовляв, ти стомився, а я — ні, що він не втримався і побіг:

  •        Ти не стомилася, і я не стомлюся.

У дворі хлопчик знову підійшов до бабусі:

  •        Бабуню, а чому стежка не стомлюється?
  •        Ти бігав разом із нею? Натомився?
  •       Трішечки, а вона — ні крапелиночки не стомилася!
  •       То ж ти, онучку, — мовила бабуся, — забрав у стежки її втому.
  •       А бувають і втомлені стежки? — не вгавав хлопчик.
  •       Бувають, — зітхнула бабуся. — Коли люди не ходять стежками, стежки втомлюються, бо ніхто не ділить з ними їхню втому.

І що тоді?

  •       Тоді про них забувають, і стежки зникають назавжди...
  •       Я не хочу, щоб наша стомилася! Я піду ще побігаю! — тільки хвірточка скрипнула за хлопчиком.
  •       Топчи, онучку, топчи стежку нашого роду, — сказала йому вслід бабуся. — Нею ходили і твій дідусь, і твій тато...

Світлана Прудник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА 

                         Робота з літературним твором ________________________________________                 _______________

                             Прізвище, ім’я                                                                     Дата                                          

 

ІІ. Виконай завдання.

Обери та познач правильну відповідь.

  1. Коли відбуваються події, описані в оповіданні?

 А улітку

 Б восени

 В взимку

 

  1. Яким був хлопчик?

А спокійним, мрійливим, добрим

Б веселим, допитливим, непосидючим

В злим, неспокійним, вередливим

  1. До поданих слів добери і запиши слова, протилежні за значенням.

Зникнути -   __________________

Гостинець- __________________

 Повільно -  ___________________

ІІІ.  Поміркуй і запиши, чому хлопчик не хотів, щоб стежка зникла.

 

 

 

 

                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Самооцінювання                                                      

                  Обведи смайлик, який відображає твої почуття

 

                      C:\Users\User\Desktop\печальное.jpg                            C:\Users\User\Desktop\веселе.jpg                        C:\Users\User\Desktop\ровное.jpg                         

   

                                  Завдання для мене були:

                                                             

                                        Легкі               Складні                Дуже складні            

 

 

      

        Оцінювання вчителем

 

Характеристика результатів навчання

Сформовано (V) /формується// Рівень результату навчання

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного.

 

C:\Users\User\Desktop\гнр2.PNG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку