Робота з літературним твором
Діагностична картка
І. Послухай текст.
Чому не стомлюється стежка?
— Бабуню, бабуню! — хлопчик кулею вилетів у двір. — Наша стежка зникла! Ота, що на городі!
— Ану, ходім подивимось, онучку, — сказала бабуся, і вони разом вийшли за хвірточку.
І справді — стежка зникла. Сніг присипав усе довкола: і город, і стежку попід ним, і ті кілька соняхів, що їх бабуся залишала незайманими восени — на гостинець синичкам.
— А ти пам’ятаєш, де була стежка? — запитала бабуся.
— Ось тут, — тупнув ногою хлопчик.
— Іди, притопчи сніжок на ній, — бабуся легенько підштовхнула онука вперед.
Хлопчик пішов стежкою, схованою під снігом, від двору аж ген до лісу, до старої груші, що стояла край городу. А потім прибіг до бабусі радісний:
А хлопчик побіг до груші, повернувся до хвірточки, знову до груші та й спинився. Стомився...
А стежка там задерикувато виблискувала сніжком: мовляв, ти стомився, а я — ні, що він не втримався і побіг:
У дворі хлопчик знову підійшов до бабусі:
І що тоді?
Світлана Прудник
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА
Робота з літературним твором ________________________________________ _______________
Прізвище, ім’я Дата
ІІ. Виконай завдання.
Обери та познач правильну відповідь.
А улітку
Б восени
В взимку
А спокійним, мрійливим, добрим
Б веселим, допитливим, непосидючим
В злим, неспокійним, вередливим
Зникнути - __________________
Гостинець- __________________
Повільно - ___________________
ІІІ. Поміркуй і запиши, чому хлопчик не хотів, щоб стежка зникла.
Самооцінювання
Обведи смайлик, який відображає твої почуття
Завдання для мене були:
Легкі Складні Дуже складні
Оцінювання вчителем
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (V) /формується// Рівень результату навчання |
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного. |
|