Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями "Слово. Значення слова. Будова слова". 3 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота для 3 класу. Робота з мовними одиницями. "Слово. Значення слова. Будова слова"
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

Робота з мовними одиницями

Слово. Значення слова. Будова слова

І варіант

1. Як називаються слова протилежні за значенням :

А) синоніми;

Б) антоніми;

В) споріднені слова .

 

2. Частина слова перед коренем називається:

А) корінь;.

Б) префікс;

В) закінчення.

 

3. Треба змінити форму слова, щоб визначити …

А) корінь;

Б) закінчення;

В) префікс .

 

4. Встав пропущені е, и. Добери до слів перевірні.

М_довий - …,

з_мовий - …,

кр_ло - … ,

с_ночок - … .

 

5. Спиши cлoвa, встав пропущені букви.

Боро_ьба, во_зал, шу_ка, соло_кий.

 

6. Допиши префікси з- чи с- в словах.

_сипати,  _фотографувати,  _цілити, _хопити.

 

7. Розбери слова за будовою.

Лісовий,   дубок ,   проліски.

 

8. Прочитай. Cпиши речення, розкриваючи дужки.

Ми  (до)їхали  (до)школи  автобусом.  Друзі  (по)вулиці швидко (по)бігли. Дідусь (на)лузі (на)косив сіна.

                                                                                                                                 

                                                                                                

Діагностувальна робота

Робота з мовними одиницями

Слово. Значення слова. Будова слова

ІІ варіант

1. Як називаються слова близькі за значенням :

А) синоніми;

Б) антоніми;

В) споріднені слова .

 

2. Частина слова без закінчення називається:

А) корінь;.

Б) основа;

В) суфікс.

 

3. Без якої частини не може існувати слово …

А) закінчення;

Б) префікс;

В) корінь.

 

4. Встав пропущені е, и. Добери до слів перевірні.

Кл_новий - …,

ш_рокий - …,

с_стра - … ,

в_сна- … .

 

5. Спиши cлoвa, встав пропущені букви.

Моло_ьба, ні_ті, зу_ки, про_ьба.

 

6. Допиши префікси з- чи с- в словах.

_ший,  _ходити,  _класти, _тягнути.

 

7. Розбери слова за будовою.

Посадка,  дубовий,  грибочки.

 

8. Прочитай. Cпиши речення, розкриваючи дужки.

Вершник (з)ліз (з)коня. Юля (на)писала (на)дошці задачу. Човен (від)плив (від)берега.

                                                                                          

 

docx
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
1594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку