Діагностувальна робота з розділів
«Синтаксис. Пунктуація»
І. Перевірка вміння сформованості навичок групи «Досліджує мовлення»(ДМ (ГР 4)) Дослідження індивідуального мовлення, спостереження за мовними явищами, проведення їх аналізу.
Варіант 1
Прочитати текст та виконати письмово завдання:
-
У суботу зранку ми запланували піти до парку, щоб провести день на свіжому повітрі. Сонце яскраво світило, небо було чистим, а пташки весело співали.
-
Ми взяли із собою м'яч ковдру для пікніка та смачний обід. У парку грали у футбол запускали повітряного змія й каталися на велосипедах.
-
Після гри ми сіли під великим дубом і почали їсти бутерброди, яблука та цукерки. Мені було дуже весело, бо поруч були мої друзі, а день видався чудовим.
-
Коли настав вечір і сонце почало ховатися за обрій, ми вирішили повернутися додому, адже всі вже добре втомилися.
Завдання:
-
З першого абзацу випишіть 4 словосполучення. (2б)
-
З першого речення 2 абзацу випишіть граматичну основу ( підмет та присудок) і відповідно підкресліть. (1б)
-
Запишіть речення другого абзацу і поставте потрібні розділові знаки (2б)
-
Із 3 абзацу випишіть усі однорідні члени речення. (2б)
-
З тексту випишіть 2 складні речення та позначте граматичні основи у них (2Б)
-
Складіть одне речення з прямою мовою, дотримуючись правил пунктуації, у якому вчитель запитує дітей, чи задоволені вони екскурсією. (2б)
-
Складіть спонукальне речення, у якому є пропозиція відпочити (1б)
Діагностувальна робота з розділів
«Синтаксис. Пунктуація»
І. Перевірка вміння сформованості навичок групи «Досліджує мовлення»(ДМ (ГР 4)) Дослідження індивідуального мовлення, спостереження за мовними явищами, проведення їх аналізу.
Варіант 2
Прочитати текст та виконати письмово завдання:
-
У неділю вранці ми з родиною вирушили до лісу на відпочинок. Дорога була довга, але цікава: ми бачили високі сосні, зелені кущі й барвисті квіти.
-
Коли приїхали тато розклав покривало мама дістала їжу а ми з сестрою пішли шукати шишки та гриби. У лісі було дуже тихо але іноді чути було спів пташок і шарудіння листя під ногами.
-
Після обіду ми грали у м'яча, розповідали цікаві історії й навіть намагалися побудувати маленьку хатинку з гілок. Нам все було весело, адже ми проводили час разом.
-
Коли сонце почало сідати й ліс огорнула тиша, ми зібрали свої речі та вирушили додому, бо вже стало прохолодно.
Завдання:
-
З першого абзацу випишіть 4 словосполучення. (2б)
-
З першого речення 1 абзацу випишіть граматичну основу ( підмет та присудок) і відповідно підкресліть. (1б)
-
Запишіть речення другого абзацу і поставте потрібні розділові знаки (2б)
-
Із 3 абзацу випишіть усі однорідні члени речення. (2б)
-
З тексту випишіть 2 складні речення та позначте граматичні основи у них (2б)
-
Складіть одне речення з прямою мовою, дотримуючись правил пунктуації, у якому тато запитує дітей, чи задоволені вони відпочинком. (2б)
-
Складіть окличне речення про відпочинок (1б)