Діагностувальна робота "Синтаксис"

Про матеріал
Завдання діагностувальної роботи складені з метою перевірки вміння сформованості навичок групи «Досліджує мовлення»(ДМ (Гр 4)). Дослідження індивідуального мовлення, спостереження за мовними явищами, проведення їх аналізу.
Перегляд файлу

                              Діагностувальна робота з розділів
                                    «Синтаксис. Пунктуація»
                                                             
І. Перевірка вміння сформованості навичок групи «Досліджує мовлення»(ДМ (ГР 4)) Дослідження індивідуального мовлення, спостереження за мовними явищами, проведення їх аналізу.

Варіант 1

Прочитати текст та виконати письмово завдання:

  1. У суботу зранку ми запланували  піти до парку, щоб провести день на свіжому повітрі. Сонце яскраво світило, небо було чистим, а пташки весело співали.
     
  2. Ми взяли із собою м'яч  ковдру для пікніка та смачний обід. У парку  грали у футбол запускали повітряного змія й каталися на велосипедах.
     
  3. Після гри ми сіли під великим дубом і почали їсти бутерброди, яблука та цукерки. Мені було дуже весело, бо поруч були мої друзі, а день видався чудовим.
     
  4. Коли настав вечір і сонце почало ховатися за обрій, ми вирішили повернутися додому, адже всі вже добре втомилися.

Завдання:

  1. З першого абзацу випишіть 4 словосполучення.  (2б)
  2. З першого речення 2 абзацу випишіть граматичну основу ( підмет та присудок) і відповідно підкресліть. (1б)
  3. Запишіть речення  другого абзацу і поставте потрібні розділові знаки (2б)
  4. Із 3  абзацу випишіть усі однорідні члени речення. (2б)
  5. З тексту випишіть 2 складні речення та позначте граматичні основи у них (2Б)
  6. Складіть одне речення з прямою мовою, дотримуючись правил пунктуації, у якому вчитель запитує дітей, чи задоволені вони екскурсією. (2б)
  7. Складіть спонукальне речення, у якому є пропозиція відпочити (1б)

 

 

 

                          Діагностувальна робота з розділів
                                    «Синтаксис. Пунктуація»
 

І. Перевірка вміння сформованості навичок групи «Досліджує мовлення»(ДМ (ГР 4)) Дослідження індивідуального мовлення, спостереження за мовними явищами, проведення їх аналізу.

Варіант 2

Прочитати текст та виконати письмово завдання:

  1. У неділю вранці ми з родиною вирушили до лісу на відпочинок.  Дорога була довга, але цікава: ми бачили високі сосні, зелені кущі й барвисті квіти.
     
  2. Коли  приїхали тато розклав покривало мама дістала їжу а ми з сестрою пішли шукати шишки та гриби. У лісі було дуже тихо але іноді чути було спів пташок і шарудіння листя під ногами.
     
  3. Після обіду ми грали у м'яча, розповідали цікаві історії й навіть намагалися побудувати маленьку хатинку з гілок. Нам все було весело, адже ми проводили час разом.
     
  4. Коли сонце почало сідати й ліс огорнула тиша, ми зібрали свої речі та вирушили додому, бо вже стало прохолодно.

Завдання:

  1. З першого абзацу випишіть 4 словосполучення.  (2б)
  2. З першого речення 1 абзацу випишіть граматичну основу ( підмет та присудок) і відповідно підкресліть. (1б)
  3. Запишіть речення  другого абзацу і поставте потрібні розділові знаки (2б)
  4. Із 3  абзацу випишіть усі однорідні члени речення. (2б)
  5. З тексту випишіть 2 складні речення та позначте граматичні основи у них (2б)
  6. Складіть одне речення з прямою мовою, дотримуючись правил пунктуації, у якому тато запитує дітей, чи задоволені вони відпочинком. (2б)
  7. Складіть окличне речення про відпочинок (1б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 березня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку