Діагностувальна робота Українська мова 4 клас
Списування. Робота з деформованим текстом. Звуко-буквений аналіз
Дата ________________ ПІ учня __________________________________
1. Перестав у першому абзаці речення у відповідному порядку. Спиши, вставляючи пропущені букви.
Причепурила клени та осини, позолотила в/ден… бері(с,з)ки. Пр(е,и)йшла чарівна осінь. Вкрила все довкола різнокол..оровими л(и,е)стками.
Дітвора в(е,и)сели(цця,ться), збирає в саду спілі сливи та соковиті груші. Вигріваю(цця,ться) в/осени на сонці ч(е,и)рвонобокі яблука.
Осінь щедра, осінь золота (!.)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Знайди відповідність:
Журавлі жовтіють
Яблука відлітають
Листочки наливаються
3. Доповни речення:
Дозрівають на полях _______________ , ________________, __________________ .
4. Зроби звуко-буквений аналіз слова м’ята.
__________________________________________________________________________
5. Напиши про свою улюблену пору року (3-4 речення)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання.
Оціни свої досягнення. Постав кольорову позначку у відповідному кружечку.
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Коментар вчителя
V V Маєш значні успіхи (розв’язання правильні і в повному обсязі);
V Демонструєш помітний прогрес(більше правильних відповідей, ніж неправильних) ;
? Досягаєш результату з допомогою вчителя (більше неправильних відповідей, ніж правильних);
! Потребуєш значної уваги і допомоги (розв’язання неправильні або учень/-иця не
приступав/- ла до виконання завдання)