Діагностувальна робота. Списування. Робота з мовними одиницями.

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для 4 класу. Списування. Робота з мовними одиницями.
Перегляд файлу

                  

 

Діагностувальна робота.

Списування. Робота з мовними одиницями.

 

  1. Спиши текст, розкриваючи дужки. У виділеному реченні розстав розділові знаки.

Весняний ранок

    Ранок дихав свіжістю пробудженого лісу. Наповнювалися соком брун.ки, дзюркотіла вода, парувала нагріта сонцем во(г/х)ка земля, шал(е/и)ніли дрозди.  Я вийшов  (на)простору галявину, залиту вранішнім рожевим світлом. Її перетинав струмок, і вся вона аж перел(и/е)валася яскравими соковитими барвами. Наче хтос. ро(з/с)сипав самоцвіти – сині  фіолетові  білі  жовті...

     Самоцвіти – це пелюстки перших в(и/е)сняних квітів. Поблизу струмка горят. ліхтарики мати-й-мачухи. Поспішає рослинка. Ще й листя на ній (не)має, а на опушених паростках вже горят. жовті суцві(тт/т)я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з мовними одиницями

 

  1. Вибери рядок, у якому всі слова є прислівниками.

А. З дому, вліво, на березі.

Б. Вранці, щодня, всупереч.

В. Восени, на подвір’ї, поспішає.

  1.  Прочитай речення.

Поблизу струмка горять ліхтарики мати-й-мачухи.

У поданому реченні прислівник зв’язаний з:

А. Іменником

Б. Прикметником

В. Дієсловом.

    3. Вибери речення, у якому є однорідні члени речення.

        А. Наче хтось розсипав самоцвіти – сині, фіолетові, білі, жовті...

        Б.  Ще й листя на ній немає, а на опушених паростках вже горять жовті суцвіття.

       В. Я вийшов на простору галявину, залиту вранішнім рожевим світлом.

    4. Вибери речення, яке відповідає даній схемі.

…….   …….                …….   …….. .

 

А. Ранок дихав свіжістю пробудженого лісу.

Б. Поблизу струмка горять ліхтарики мати-й-мачухи.

В. Я вийшов на простору галявину, залиту вранішнім рожевим   світлом.

5. Пошир речення. Запиши його.

     Поспішає рослинка.

6. Спиши речення. Підкресли граматичну основу.

  Наче хтось розсипав самоцвіти – сині,  фіолетові,  білі, жовті...

7. Склади та запиши спонукальне речення про весну з однорідними членами речення.

8. Спиши речення. Установи зв’язок між членами речення.

    Ранок дихав свіжістю пробудженого лісу.

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 лютого
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку