Діагностувальна робота.
Списування. Робота з мовними одиницями.
Весняний ранок
Ранок дихав свіжістю пробудженого лісу. Наповнювалися соком брун.ки, дзюркотіла вода, парувала нагріта сонцем во(г/х)ка земля, шал(е/и)ніли дрозди. Я вийшов (на)простору галявину, залиту вранішнім рожевим світлом. Її перетинав струмок, і вся вона аж перел(и/е)валася яскравими соковитими барвами. Наче хтос. ро(з/с)сипав самоцвіти – сині фіолетові білі жовті...
Самоцвіти – це пелюстки перших в(и/е)сняних квітів. Поблизу струмка горят. ліхтарики мати-й-мачухи. Поспішає рослинка. Ще й листя на ній (не)має, а на опушених паростках вже горят. жовті суцві(тт/т)я.
Робота з мовними одиницями
А. З дому, вліво, на березі.
Б. Вранці, щодня, всупереч.
В. Восени, на подвір’ї, поспішає.
Поблизу струмка горять ліхтарики мати-й-мачухи.
У поданому реченні прислівник зв’язаний з:
А. Іменником
Б. Прикметником
В. Дієсловом.
3. Вибери речення, у якому є однорідні члени речення.
А. Наче хтось розсипав самоцвіти – сині, фіолетові, білі, жовті...
Б. Ще й листя на ній немає, а на опушених паростках вже горять жовті суцвіття.
В. Я вийшов на простору галявину, залиту вранішнім рожевим світлом.
4. Вибери речення, яке відповідає даній схемі.
……. ……. ……. …….. .
А. Ранок дихав свіжістю пробудженого лісу.
Б. Поблизу струмка горять ліхтарики мати-й-мачухи.
В. Я вийшов на простору галявину, залиту вранішнім рожевим світлом.
5. Пошир речення. Запиши його.
Поспішає рослинка.
6. Спиши речення. Підкресли граматичну основу.
Наче хтось розсипав самоцвіти – сині, фіолетові, білі, жовті...
7. Склади та запиши спонукальне речення про весну з однорідними членами речення.
8. Спиши речення. Установи зв’язок між членами речення.
Ранок дихав свіжістю пробудженого лісу.