Діагностувальна робота. Тема: "Числівник. Займенник". 4клас.

Про матеріал
В діагностичній комбінованій роботі передбачені завдання для перевірки знань і вмінь учнів з теми: числівник та займенник. Робота подана в двох варіантах. Підходить до будь-якого підручника "Українська мова".
Перегляд файлу

Контрольна робота з мовної теми: «Числівник. Займенник». 4 клас.

ПІ учня ______________________________________________

Дата _________________________________________

І варіант

  1. Познач правильне твердження.

А) Числівники – слова, які позначають кількість предметів.

Б) Числівники – слова, які позначають порядок предметів.

В) Числівники – слова, які позначають назву предметів.

Г) Числівники – слова, які позначають кількість предметів або їхній порядок під час лічби.

 

  1. Познач рядок, у якому записано тільки числівники.

А) десять, третій, вчора

Б) двадцять, сімдесят один, чотирнадцятий

В) немає, п’ять, мільйон

Г) скільки, сорок, котрий

 

3.  Познач рядок, у якому подано лише особові займенники.

           А) мир, віз, небо, я, ти, до, за, ви

           Б) ми, над, він, нас, вас, поле, у, воно

           В) я, ти, він, ми, ви, вона, вони, воно

           Г) вони, у, нього, та, вас, твій, весна, себе

 

4. Визнач початкову форму займенника нею.

          А) я                      В) вона

          Б) ми                    Г) її

 

5. Запиши числа словами.

    Кількісні числівники: 11, 15, 9 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Порядкові числівники: 2, 14, 10 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Запиши, вживаючи займенники у потрібній формі. Визнач їх число, особу та відмінок.

    Усміхнувся до (вона), дивитися на (ми), загадали (ти).

 

7. Запиши числові вирази словами, використовуючи прийменники від, до.

     80 – 24 = 56

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________         100 + 70 = 170

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________8. Перебудуй і перепиши текст так, щоб розповідь велася від 3-ї особи однини.

     І як тільки не сварять мене, хоча винна я лише в тому, що вмію себе захищати. А ще я дуже корисна. Зі мною варять смачний борщ, адже в мені багато вітамінів.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Контрольна робота з мовної теми: «Числівник. Займенник». 4 клас.

ПІ учня ______________________________________________

Дата _________________________________________

 

ІІ варіант

1.Познач правильне твердження.

А) Займенник – це частина мови, яка називає предмет.

Б) Займенник – це частина мови, яка вказує на ознаку предметів.

В) Займенник – це частина мови, яка називає кількість предметів.

Г) Займенник – це частина мови, яка вказує на предмети, їхні ознаки, кількість, але не називає їх.

2.Познач рядок, у якому записано тільки числівники.

А) сорок, вісімнадцять, вгорі

Б) тебе, веселий, сто

В) дев’яносто п’ятий, десять, сорок

Г) котрий, тисяча, де

3.  Познач рядок, у якому подано займенники 2-ї особи однини.

           А) я, тебе, його, вона, ти

           Б) тобі, ти, тебе, тобою

           В) ви, я, ми, ти, вас

           Г) мене, він, вона, воно, я

4. Познач рядок, у якому всі числівники записано правильно.

          А) шістьсот, шіснадцять, шістдесят

          Б) шістсот, шістнадцять, шестидесяти

          В) шістсот, шістнадцять, шістдесять     

          Г) шістсот, шіснадцять, шістдесять

5. Запиши числа словами.

    Кількісні числівники: 16, 19, 1000

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Порядкові числівники: 7,100, 6 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________6. Запиши, вживаючи займенники у потрібній формі. Визнач їх число, особу та відмінок.

    Стоїть переді (я), дружити з (він), підійти до (вони).

7. Запиши числові вирази словами, використовуючи прийменники від, до.

     80 – 26 = 34

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________         70 + 80 = 150

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________8. Перебудуй і перепиши текст так, щоб розповідь велася від 3-ї особи однини.

     Я блукав весняним лісом. Настрій у мене був піднесений. Та раптом мені почулося попискування. На стежці я побачив зайчика, який зиркав на мене вологими очима. Він попав у сільце, а я його звільнив...

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

doc
Додано
15 листопада
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку