Прізвище, ім’я__________________________________________
Діагностувальна робота №5
учня 2-А класу
___________________________________
Розділ 1. Про мене
Тема 5. Я досліджую природне довкілля восени
1.Якщо водяну пару охолоджувати, вона стане…? а) рідиною; б) льодом; в) парою.
2.Познач « +» осінні явища.
□ Сонце піднімається вище і гріє дужче.
□ День короткий, а ніч – довга.
□ Листя змінює забарвлення і опадає.
□ Повертаються з вирію птахи.
3. Розподіли рослини за групами.
Слова для довідки: тополя, кульбаба, конвалія, калина, дуб, ялина,
кропива, смородина.
Дерева |
Кущі |
Трав’янисті рослини рослини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. З’єднай лініями назви тварин та спосіб їх підготовки до зимівлі.
5. Підкресли олівцем червоного кольору назви зимуючих птахів.
|
6.Розглянь малюнок, допиши схему « Органи рослини».
_______________________.
_______________________.
______________________.
_______________________.
______________________.
Самооцінювання
Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль докладено?
Оцінювання
++Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги