ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
_________В.І. Карпенко
«__» ____________2023р.
Діагностувальна робота
Українська мова
2 клас
Диктант «Літо». Робота з мовними одиницями «Речення. Текст»
Літо
Літо прикрашає сади і городи. Спіють соковиті вишні, за ними поспішають абрикоси та персики. Великі червоні полуниці хиляться низько до землі.
Літо яскраве, різнобарвне. Червень не схожий на серпень, та й липень має чим радувати око. Чисте небо, прозора вода річок, духмяні фрукти, насичені кольори навкруги… Немає на світі людини, яка б не любила літо!
А) У лісі…;
Б) Теплого літнього дня ми пішли в ліс.
В) Улітку дозріли... .
2. Визначте тип речення. (2 б.)
Немає на світі людини, яка б не любила літо!
А) спонукальне;
Б) питальне;
В) розповідне.
3. З яких частин складається текст? (1 б.)
А) абзац, речення;
Б) вступ, висновок;
В) зачин, основна частина, кінцівка.
4. Розташуйте послідовно речення. Доберіть заголовок і запишіть утворений текст (5 б.)
А) Воно прикрашає сади й городи.
Б) Літо – найтепліша пора року.
В) Насолоджуйтесь літом, поки воно не закінчилося!
Г) Захоплює нас яскравими барвами квітів.
5. Складіть і запишіть питальне речення зі словом літо (1 б.)
Самооцінювання:
Оціни свої досягнення. Постав кольорову позначку. |
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
Мені було дуже важко |
Оцінка учителя:
|
№ завдання в роботі |
Сформовано |
Формується |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
Завдання №1 |
5– 7 б. |
0 – 4 б. |
Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
Завдання №2 |
9 – 11 б. |
0 – 8 б. |