Прізвище, ім’я________________ Дата_______________
Діагностувальна робота «Будова слова»
1. Розбери слова за будовою.
Пісня, холодний, безшумний.
2. Від поданих слів утвори нові слова за допомогою суфіксів або префіксів.
Осінь, гарна, зима, ліс, ходити, школа, дуб, сісти.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.Прочитай ряди спільнокореневих слів. Обведи в кожному ряду «зайве».
4.Утвори складні слова, використовуючи підказки.
Свині + пасти, земля + трусити, ясний + очі, місяць + ходити, хліб + робити.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Встав пропущені букви (е, и). Добери до поданих слів перевірні.
В…шневий — ___________,
р…балка — ___________,
в…селий — _________________,
т…рмометр — _________________,
в…сокий — _________________.
6. Склади і запиши текст (5 - 6 речень), пояснюючи різні погляди щодо вживання лимонаду.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Познач (Як тобі було виконувати завдання?)
Аналіз діагностувальної роботи
№ |
Характеристика результатів навчання |
Рівень оволодіння навичкою |
|
|
|
3-5 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення. |
|
6 |
Будує зв’язні висловлювання у письмовій формі, дотримується правил культури письма. |
|
|
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
|
|
||