Діагностувальна робота, українська мова "Будова слова"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для 4 класу " Будова слова" за підручником І.Большакової.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я________________                                                Дата_______________                              

 

Діагностувальна робота   «Будова слова»

 

1. Розбери слова за будовою.

                              

         Пісня,     холодний,     безшумний.

 

2. Від поданих слів утвори нові слова за допомогою суфіксів або префіксів.

            

           Осінь,  гарна,  зима,  ліс,  ходити,  школа,  дуб,  сісти.

                

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.Прочитай ряди спільнокореневих слів.  Обведи в кожному ряду «зайве».

 

  1. Дорога,  дорожній,  дорогий,  доріженька.
  2. Вухо, вушенько, навушник, безвухий.
  3. Вода, водний, заводнений, водити.

                  

4.Утвори складні слова, використовуючи підказки.

      

    Свині + пасти, земля + трусити, ясний + очі, місяць + ходити,   хліб + робити.

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5.Встав пропущені букви (е, и). Добери до поданих слів перевірні.

          В…шневий — ___________,    

          р…балка — ___________,      

          в…селий  — _________________,

          т…рмометр — _________________,

                    в…сокий — _________________.

 

 6. Склади і запиши текст (5 - 6 речень), пояснюючи різні погляди щодо вживання лимонаду.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Самооцінювання

                                             Познач  (Як тобі було виконувати завдання?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз   діагностувальної  роботи

 

Характеристика результатів навчання

Рівень

оволодіння навичкою

  • 1-2
  • Розбирає слова за будовою.

 

3-5

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення.

 

6

Будує  зв’язні висловлювання  у письмовій формі, дотримується правил культури письма.

 

 

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і  редагує написане.

 

 

 

docx
Додано
5 грудня
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку