Урок на тему "Визначення слів – назв предметів, які відповідають на питання хто? що?"

Про матеріал
Урок на визначення слів – назв предметів, які відповідають на питання хто? що?
Зміст архіву
Перегляд файлу

Українська мова                                     

Тема: Визначення слів – назв предметів, які відповідають на питання хто? що?

Мета:

  •      продовжувати знайомити учнів із словами – назвами предметів, питаннями, на які вони відповідають;
  •      розвивати зв’язне мовлення, уяву, увагу  учнів, здатність аналізувати та робити висновки,  збагачувати словниковий запас;
  •      формувати пізнавальну активність; розвивати творчу уяву, пам’ять, дрібну моторику, мовленнєве дихання, орієнтацію в просторі.
  •      збагачувати та посилювати враження від зустрічі із Сніговиком. Створювати позитивно емоційний настрій. Виховувати дружні відносини, інтерес до природних явищ.
  •      виховувати бажання вчитися, старанність, пізнавальний інтерес, уважність.

*За допомогою вчителя реагувати на усне мовлення, повторювати за вчителем рухи, жести.

 Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань

Обладнання: іграшка Сніговик, сніговик на дошці, відео фізкультхвилинки, пальчикової вправи, каси букв, картки каліграфічної хвилинки, картинка зимового вітру, відерце зі снігом, підручник, дзвінок, олівці, втулки, сортери, планшет з резинками,  кульки з Сніговиком.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

       1. Гра «Дзвіночок» - всі дітки торкаються дзвіночка.

2.Привітання «Добрий день, добрий день пальчики сказали,

                        Ми сьогодні всіх дітей та гостей в класі привітали!»

3.Психогімнастика.

 

«З добрим ранком….»

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Визначення (Погода, число, місяць, пора року).

 

 

  1. Гра – звуконаслідування « Зимовий вітер» фонограма віхоли

      

Я вію,і мету, і дму – УУУУУУУУ!

Запам’ ятайте зиму цю – УУУУУУУУУУ!

Стоять холодні дуже дні – ІІІІІІІІІІІІ!

Мої потоки крижані – Іііііііі!

Несу дорогами сніги – Ииииии!

Все замітаю навкруги – Иииииииии!

  •          Чим засипало все навкруги? (відерце з снігом)

Вправа на дихання « Подуй на сніг»

     (перед уроком поставити Сніговика і накрити його білою тканиною – це буде намет.)

  •          Ох, і багато снігу намело. Ось і у нас намети з’ явилися. ( вказую на намет)
  •          Ой, хтось кричить. Подивимося, хто там.(удаю, що розмітаю намет)
  •          Та це ж Сніговик. Його снігом засипало.

3. Зустріч з Сніговиком

- Привіт малята! (вітається з кожною дитиною)

4. Пальчикова вправа «Нейровправи з Сніговиком».

5. -Запис дати.               Марцинкевич, Волощук- картки графомоторики

                                          Мінченко – сортер, планшет з резинками

                                           Кудрич - втулки

6. -Каліграфічна хвилинка. С с Сніговик (викласти слово з каси букв та записати його).

                                          Марцинкевич – «знайди тіні»

                                         Волощук- «виклади Сніговика»

                                          Мінченко – планшет з резинками

                                           Кудрич - втулки

 

ІV. Повідомлення теми і мети уроку.

  •          Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати із словами – назвами предметів, будемо вчитися розрізняти слова, які відповідають на питання ХТО? ЩО?

V. Узагальнення і систематизація отриманих знань.

Сніговик перемістився на дошку і хоче вам нагадати до яких назв предметів будемо ставити питання ХТО?,  до яких- ЩО?.

1.Гра «Допоможи Сніговику!»

 Фізкультхвилинка

2.Робота з підручником          Марцинкевич – робота в зошиті

                                                     Волощук- сортер

                                          Мінченко – втулки

Вправа 9, 10 (ст. 76).

 

3. Робота з наліпками.

 

 

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

1

 

zip
Додано
7 грудня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку