Діагностувальна робота з теми «Вода. Повітря»
Прізвище, ім'я ___________________________________
I варіант
1. Вода належить до …
а) живої природи;
б) неживої природи;
в) до живої та неживої природи.
а) стискається;
б) розширюється;
в) не рухається
3. Які властивості має вода?
а) блакитного кольору, має смак;
б) має власну форму, непрозора , має запах;
в) текуча, не має власної форми, прозора, безбарвна.
4. Закінчи речення
Температуру повітря вимірюють за допомогою .
5. Підкресли водойми створені людиною.
Річка, море, ставок, озеро, океан, водосховище.
6. З’єднай стрілками:
Сніг газоподібний стан
Дощ рідкий стан
Пара твердий стан
7. Запиши правила збереження води.
Самооцінювання
|
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
Мені було дуже складно |
|
|
|
Оцінювання вчителем ++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес
Діагностувальна робота з теми «Вода. Повітря»
Прізвище, ім'я ___________________________________
II варіант
1. Повітря належить до …
а) живої природи;
б) неживої природи;
в) до живої та неживої природи.
а) піднімається вгору
б) опускається вниз
в) не рухається
3. Які властивості має вода?
а) текуча, не має власної форми, прозора, безбарвна;
б) має власну форму, непрозора , має запах;
в) блакитного кольору, має смак.
4. Закінчи речення
Рух повітря над Землею, це - .
5. Підкресли речовини, що розчиняються у воді.
Пісок, глина, сіль, олія, бензин, цукор, грунт.
6. З’єднай стрілками:
Дощ газоподібний стан
Сніг рідкий стан
Пара твердий стан
7. Запиши правила збереження води.
Самооцінювання
|
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя |
Мені було дуже складно |
|
|
|
Оцінювання вчителем ++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес