Діагностувальна робота для учнів 1 класів, що здобувають освіту за сімейною (домашньою) формою. Містить теоретичний матеріал 1-5 питання, практичні завдання 6 питання, та визначення залежності ЧСС від навантаження - 7 питання.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ЗЗСО № 243
__________________Ліна МАТВЄЄВА
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА
з фізичної культури
учня(-ці) 1- ____ класу,
що здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою
_____________________________
(Прізвище, ім’я)
Обери одну правильну відповідь
|
|
|
А) сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. |
Б)регулярні заняття футболом |
В) ігри в школі або на стадіоні |
|
|
|
А) вправи для ніг |
Б) ранкова зарядка |
В) вправи для футболістів |
А) Сприятливо впливає на весь організм дитини
|
Б) Негативно впливає на весь організм дитини, викликає втому
|
В) Не знаю |
А)- уникати зіткнень із гравцями, |
Б)-слідкувати тільки за собою і своїми рухами -не допомагати товаришам по команді
|
В) В рухливих іграх немає правил
|
А)Плавання |
Б) Лижний спорт |
В) Фігурне катання
|
Вихідне положення (В.п.) пряма стійка, ноги на ширині плеч. Оберти прямими руками: Вперед – 8 раз, Назад – 8 раз Два підходи
|
|
|
Вихідне положення (В.п.) пряма стійка, ноги на ширині плеч. Нахили тулуба вліво-вправо – 8 раз, два підходи. |
|
|
Вихідне положення (В.п.) пряма стійка, ноги на ширині плеч. Нахили тулуба вперед-назад – 8 раз, два підходи. |
|
|
Вихідне положення (В.п.) пряма стійка, ноги на ширині плеч. Присіди – 8 раз, два підходи |
|
|
Ходьба на носках – 16 кроків, на пятках – 16 кроків |
|
|
Біг на місці, (рахуємо до 10 три рази), два підходи |
|
|
В.п. пряма стійка, ноги на ширині плеч. Руки вгору – вдих, руки вниз – видих. 4 рази, два підходи. |
|
|
Чи складно тобі було виконувати вправи? |
||
А) Так, я втомився
|
Б) Ні, гарно себе почуваю
|
В) Мені було дуже легко
|
А) не змінився
|
Б) зменшився
|
В) збільшився
|
Таблиця результатів
№ |
А |
Б |
В |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
Дякую за увагу!