Діагностувальна робота з ІК Пізнаємо природу за темою "Пізнаємо біологічні явища "

Про матеріал
Головна мета діагностувальної роботи з теми "Пізнаємо біологічні явища" полягає в оцінці рівня засвоєння учнями знань, умінь та навичок, набутих під час вивчення цього розділу. Конкретні цілі: Перевірити, наскільки учні засвоїли основні поняття та терміни. З'ясувати, чи розуміють учні взаємозв'язки між різними біологічними процесами. Оцінити вміння учнів класифікувати живі організми та їхні середовища існування. Оцінити вміння аналізувати біологічні явища та робити висновки.
Перегляд файлу

   Діагностувальна робота з курсу «Пізнаємо природу» 6 клас

Тема. Пізнаємо біологічні явища

І варіант

 

І рівень (3 бали)

1.Шо таке тривалість життя ?   

А) Це період росту організму;                         Б) Це період смерті організму;

В) Це період існування  організму  від народження до смерті

Г)Це період  народження організму ;                          

2.Що таке вегетативне розмноження?

А)Це спороутворення;                                          Б) Це статеве розмноження;

В)Це спосіб нестатевого розмноження;              Г)Це насінне розмноження; 

3.Що таке рефлекси ?

А)Це реакція організму на рух;          Б) Це реакція  організму на  розмноження

В) Це реакція організму поглинати вологу    

 Г) Це реакція організму на подразнення.

4.Для вивільнення енергії  під час дихання  більшості організмів необхідний ?

А)Вуглекислий газ;           Б)Кальцій ;                В) Кисень ;                 Г)Оксиген ;

5.Молекули якого пігменту поглинають сонячну енергію.

А) Хлорофіл ;               Б)Глюкоза;           В)Крохмаль;             Г)Кисень; 

6.Що таке клітинні цикли?

А)Постійний процес росту ,поділу й заміни клітини;          Б)Оновлення клітин;

В)Життєвий цикл;                               Г)Припинення росту клітин.

 

ІІ рівень (5 балів)

  1. Дати визначення (3 б)

Подразливість – це …

Дихання – це…

Живлення – це …

 

  1. Встановити відповідність (2 б)

1) Автотрофи

А) Організми, які споживають готові органічні речовини

2) Гетеротрофи

Б) Організми, які самі синтезують органічні речовини з неорганічних

3)Фотосинтез

В) Процес надходження в організм поживних речовин, їх перетворення та використання

4)Живлення

Г) Процес утворення органічних речовин з вуглекислого газу і води за допомогою світлової енергі

 

                                                          ІІІ рівень (4 бали)

 

1. Опишіть через які органи людини проходить їжа.                               

2. Охарактеризуйте основні способи розмноження рослин.                            

 

Діагностувальна робота з курсу «Пізнаємо природу» 6 клас

Тема. Пізнаємо біологічні явища

ІІ варіант

 

І рівень (3 бали)

 

1.Які з перелічених організмів відносимо до хижаків.

А) Джміль;          Б) Короп;         В)Крокодил;         Г)Антилопа;    

Д) Кінь;           Е) Вовк;            Є) Білочка;    

2. Де відбувається внутрішнє дихання?

А) Крові;      Б) Клітинах;         В) Плазмі;         Г)Трахеї

3. Спосіб нестатевого розмноження за участю окремих клітин-спор, оточених захисними оболонками.

а) вегетативне розмноження                          б) статеве розмноження

в) спороутворення                                           г) насінне розмноження

4. Особливістю живлення усіх тварин є: 

а) швидкість                              б) наявність травної системи

в) відсутність травної системи                                  г) поїдання рослин

 5. Яку роль виконують у рослин продихи? 

а) газообміну                  б) випаровування води                в) усі відповіді вірні

6.Що таке клітинні цикли?

А)Постійний процес росту ,поділу й заміни клітини;        Б) Оновлення клітин;

В)Життєвий цикл;                                         Г)  Припинення росту клітин.

 

ІІ рівень (5 балів)

  1. Дати визначення (3 б)

Ріст – це …

Рефлекси - це 

Розмноження – це …

 

  1. Встановити відповідність (2 б)

1) Подразливість

А) Спеціальні клітини або органи, що сприймають подразники

2) Рецептори

Б) Здатність організму сприймати зміни в навколишньому середовищі і відповідати на них

3) Рефлекс

В) Направлені рухи органів рослин у відповідь на дію подразника

4) Тропізми

Г) Швидка, автоматична відповідь організму на подразнення

 

ІІІ рівень (4 балів)

 

1. Охарактеризуйте обмежений і необмежений типи росту організмів?                                                            

2. Чому без  рослин неможливе життя на Землі?                              

 

 

docx
Додав(-ла)
Тишкова Оксана
Додано
29 грудня 2024
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку