Діагностувальна робота з літературного читання 4 клас Казка «Як полюбити павученя?» Д.Амфт

Про матеріал
Діагностувальна робота за казкою "Як полюбити павученя" Д.Амфт, мета якої перевірка усвідомленого та уважного читання та розуміння прочитаного.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з літературного читання  4 клас

Казка «Як полюбити павученя?» Д.Амфт

 

Ти прочитав казку "Як полюбити павученя". Уважно прочитай завдання, дай відповіді.

  1. Пригадай ім'я головної героїні

 

  • Емма
  • Елла
  • Леле
  • Ірм

2. З яким питанням побігла до матусі Леле?

 

  • Чому люди бояться павуків
  • Чому сплетена сітка вийшла тонкою
  • Чому люди проходять мимо і не бачать її павутиння

3. До кого першого звернулася Леле?

 

  • Тітоньки Ігітто
  • Двоюрідного брата Пуньки
  • Дядечка Довгонога

4. Хто такий Чхачок?

 

  • павук
  • комаха
  • мураха

5.З'єднай казкових героїв та іх відповіді

 

  1. Мама
  2. Муккі
  3. Чхачок
  4. Довгоніг
  5. Пунька

 

  1. Ми рухаємося абсолютно безгучно....
  2. якщо ставити багато запитань, то можна знайти відповіді
  3. Ми сильні і хоробрі, ми здатні вдертись, куди заманеться....
  4. Я сам їх боюся.....
  5. Ми елегантно пересуваємося на вісьмох лапках, а вони спотикаються...

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Хто така Белла?

 

  • тітка

 

  • сусідка

 

  • двоюрідна сестра

 

  1.  Підкресли (обведи) правильну відповідь:

 

  • за думкою Белли люди павуків вважали потворними: так, ні

 

  • Міро був музикантом    так,  ні

 

  • Леле мала бабусю     так,  ні

 

  • чи знайшла Леле відповідь      так,  ні

 

  • для того щоб отримати відповідь на своє питання, треба

 

  • чекати, доки подорослішаєш
  • шукати інформацію
  • відповідь сама прийде до тебе
docx
Додано
22 січня 2023
Переглядів
1356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку