Діагностувальна перевірна робота розвитку навичок читання вголос з характеристикою результатів навчання. 2 клас. Мета: перевірити сформованість навичок читання; розвивати читацькі навички, словесну творчість учнів, уяву
Чого синичка повеселішала Рано-вранці синичка прокинулась, поглянула з високого ясеня на снігові кучугури, на заячі сліди біля старого пенька. І раптом… дзвінко заспівала й здивувалася:
Номер слайду 2
- Чого мені весело? Адже дерева ще чорні, навіть торішнього листячка нема! Пташка випурхнула з дупла й полетіла до знайомої горобини, де є ще ягоди.
Номер слайду 3
Вночі вітер позбивав їх з гілок і тепер вони червоними жаринками горіли на снігу. Синичка поснідала і знову заспівала… --
Номер слайду 4
-- Чого мені так весело сьогодні? Треба спитати кого-небудь! І вона полетіла на галявину. Там був справжній пташиний базар.
Номер слайду 5
Усі дзвінко щебетали, свистіли, тьохкали й кружляли над чорною смужкою посеред білого снігу. Синичка глянула на смужку й зраділа: -- Тепер я знаю, чого мені весело!
Номер слайду 6
Сьогодні сонечко піднялося вище, і народилася проталинка. Незабаром весна все заквітчає! Синичка полинула в небо й заспівала найкращу пісеньку.