діагностувальна робота з математики - 4 клас

Про матеріал
Тема. Підсумкова діагностувальна робота за рік Підручник - Н.Будна, М.Беденко Критерії оцінювання - рівневе (перший рівень — початковий (1-3 бали), другий рівень – середній (4-6 балів), третій рівень — достатній (7-9 балів), четвертий рівень – високий (10-12 балів)). Перевіряються такі компетентності учня: 1. Розпізнає, записує, формує, порівнює числа, визначає їх розрядний склад. 2. Володіє навичками додавання, віднімання, множення та ділення чисел. 3. Читає та записує математичні вирази, включаючи ті, що містять змінні, обчислює їх значення; розв’язує рівняння та підбирає розв’язки нерівностей зі змінними. 4. Аналізує текст задачі, створює модель за необхідності, обґрунтовує метод розв’язання, вирішує задачу, прогнозує та перевіряє результат. 5. Використовує відповідні одиниці вимірювання для різних величин, оперує ними та користується вимірювальними приладами.
Перегляд файлу
Автор - Глуха Ірина
Діагностувальна робота з математики для учнів 4 класу
Тема. Підсумкова діагностувальна робота за рік

Підручник - Н.Будна, М.Беденко

Критерії оцінювання - рівневе (перший рівень — початковий (1-3 бали), другий рівень – середній (4-6 балів), третій рівень — достатній (7-9 балів), четвертий рівень – високий (10-12 балів)).
Перевіряються такі компетентності учня:

1. Розпізнає, записує, формує, порівнює числа, визначає їх розрядний склад.

2. Володіє навичками додавання, віднімання, множення та ділення чисел.

3. Читає та записує математичні вирази, включаючи ті, що містять змінні, обчислює їх значення; розв’язує рівняння та підбирає розв’язки нерівностей зі змінними.

4. Аналізує текст задачі, створює модель за необхідності, обґрунтовує метод розв’язання, вирішує задачу, прогнозує та перевіряє результат.

5. Використовує відповідні одиниці вимірювання для різних величин, оперує ними та користується вимірювальними приладами.

 

Завдання, біля яких є знак *, є додатковими та необов`язковими. Але якщо ти справжній супергерой чи супергероїня, то зможеш їх виконати.

 

Завдання 1. Обчисли ділення та множення.

 

5643 • 35 =

45 360 : 30 =

3 м 12 см : 6 =

3 т 600 кг : 36 =

1 м 80 см : 90 см =

2 м 40 см : 1 м 20 см =

 

*Запиши відповіді у порядку спадання через кому.

 

______________________________________________

 

Завдання 2. Порівняй.

 

1/3 год 20 хв

5/12 год 25 хв

2/3 доби 16 год

3/4 хв 45 с

1/2 хв 30 с

 

Завдання 3. Поміркуй!

Моя мама купила коробку яблук з 12 штук. Відомо, що середня маса яблука 150 г.

Уважно прочитай кожне твердження, добре поміркуй і зроби свій висновок про те, яке  з цих тверджень істинне, а яке хибне.

Обведи у таблиці обрану тобою відповідь.

 

Твердження

Істинне чи хибне?

Якщо в коробці є яблуко масою 160 г, то обов’язково повинно бути яблуко масою 140 г.

Істинне              

Хибне

Більшість яблук у коробці мають масу 150 г.

Істинне               

Хибне

Половина яблук у коробці повинна мати масу більшу за 150 г, а інша половина – меншу за 150 г.

Істинне              

Хибне

Маса всіх яблук повинна бути 1800 г.

Істинне              

Хибне

Маса всіх яблук може бути 1800 г.

Істинне              

Хибне

 

 

Завдання 4. Обчисли вираз.

 

(384 : 32 + 1074) • 5 – 827 =

Сетка Изображения – скачать бесплатно на Freepik

Завдання 5. Розв'яжи рівняння.

 

60÷y=500−498

 

Сетка Изображения – скачать бесплатно на Freepik

 

z×8=480−320

 

Сетка Изображения – скачать бесплатно на Freepik

 

Завдання 6. Для знавця математики.

 

Периметр прямокутника становить 150 мм, а одна з його сторін — 35 мм. Знайдіть площу прямокутника та накресліть його.

 

Сетка Изображения – скачать бесплатно на Freepik

 

Завдання 7*. Розв’яжи задачу зручним для себе способом. Запиши коротку відповідь.

 

На даху будівлі стояло кілька супергероїв. Після того, як 5 супергероїв спустилися вниз на землю, на даху залишилося на 3 супергерої більше, ніж спустилося. Скільки супергероїв стояло на даху спочатку?

 

Сетка Изображения – скачать бесплатно на Freepik

 

Завдання для мене були:

 

       дуже легкі

       легкі

       складні

       дуже складні

       не знаю

 

Ти - молодець!

 

 

 


Ключ до завдань

 

Завдання 1.

  1. 197505
  2. 1512
  3. 52 см
  4. 100 кг
  5. 2
  6. 2

Завдання 2.

1/3 год < 20 хв

5/12 год < 25 хв

2/3 доби <16 год

3/4 хв > 45 с

1/2 хв > 30 с

Завдання 3.

  1. Хибне. Це твердження хибне, оскільки для того, щоб середня маса залишалася 150 г, потрібно, щоб інші яблука компенсували різницю, але вони не обов'язково повинні мати точну масу 140 г. Середня маса буде залежати від маси всіх яблук у коробці.
  2. Хибне. Це твердження хибне, тому що середня маса не означає, що більшість яблук мають саме цю масу. Деякі яблука можуть бути важчими, інші – легшими.
  3. Хибне. Це твердження хибне, оскільки середня маса не означає, що маси яблук розподілені рівномірно. Деякі яблука можуть мати масу 150 г, а інші можуть сильно відрізнятися в обидві сторони.
  4. Істинне. Це твердження істинне, тому що середня маса яблука 150 г при 12 яблуках дає загальну масу 1800 г.
  5. Істинне. Це твердження істинне, оскільки середня маса яблука 150 г при 12 яблуках дає загальну масу 1800 г.

Завдання 4.

(384÷32+1074)×5−827 = 4603. Тому що,

  1.     384÷32=12
  2.     12+1074=108612+1074=1086
  3.     1086×5=54301086×5=5430
  4.     5430−827=46035430−827=4603

Завдання 5.

Завдання 6.

Завдання 7.

Розв'язання:

  1. Позначимо кількість супергероїв, які стояли на аху спочатку, як x.
  2. Після того, як 5 супергероїв спустилося, на даху залишилося x−5 супергероїв.
  3. За умовою задачі, на даху залишилося на 3 супергерої більше, ніж спустилося:

x−5=5+3

Розв'язуємо рівняння:

x−5=8

x=8+5

x=13

Відповідь:

       На даху будівлі спочатку стояло 13 супергероїв.

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
26 травня
Переглядів
1433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку