Діагностувальна робота з математики №3 «Таблиці множення і ділення»
Прізвище, ім’я_________________________________________ Варіант 1
1.Запиши числа у порядку зростання. 1дес.7од; 3 дес.; 5дес 4од ; 8дес 2од ; 2дес 9од ; 4дес; 7дес 5од ; 10 дес.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Запиши в одному рядку прості іменовані числа, а в другому- складені. 8м ; 3дм7см ; 38л ; 2год10хв ; 7ц20кг ; 25 см ; 3доби 5год; 30хв ; 27кг.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Обчисли значення виразу а- с : 8, якщо а=34 ; с= 40;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Обчисли значення виразів. 48 – 72: 8=____ 6*9 + 29=______ 4*6+ 6*8=______
(25+17) : 6=____ 84 – 7*7=______ 8*8 – 4*7=______
5.Розв’яжи задачу. Щоб прикрасити залу до свята купили 5 кульок, по 6 грн кожна, і 7 кульок, по 4грн кожна. Скільки всього гривень заплатили за кульки?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Наведи сторони у прямокутниках і познач прямі кути.
Діагностувальна робота з математики №3 «Таблиці множення і ділення»
Прізвище, ім’я_________________________________________ Варіант 2
1.Запиши числа у порядку спадання. 1дес.9од; 5 дес.; 7дес 4од ; 3дес 2од ; 4дес 6од ; 8дес; 6дес 5од ; 9 дес.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Запиши в одному рядку прості іменовані числа, а в другому- складені. 9м ; 8дм7см ; 18л ; 3год10хв ; 10хв; 9ц10кг ; 45 см ; 2доби 7год;; 57кг.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Обчисли значення виразу а- с : 6, якщо а=36 ; с= 54;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Обчисли значення виразів. 65 – 64: 8=____ 7*9 + 19=______ 8*6+ 6*4=______
(35+19) : 6=____ 74 – 7*7=______ 9*8 – 4*9=______
5.Розв’яжи задачу. У саду посадили 5 рядів яблунь по 8 дерев у кожному та 6 рядів груш по 9 дерев у кожному. Скільки всього дерев посадили у саду?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.Наведи сторони у трикутниках і познач гострі і тупі кути.