Діагностувальна робота з математики 3 клас "Додавання і віднімання в межах 1000"

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики 3 клас "Додавання і віднімання в межах 1000" за підручником Заїка
Перегляд файлу

imageПІ________________________________________

Д агностувальна робота з математики

“Додавання  в дн мання в межах 1000” І вар ант

1.Розклади на розрядн доданки числа:

245 =

905 = 450 =

2. Запиши число, яке складається з:

4 сот. 3 дес. 7 од.;   6 сот. 9 дес.; 4 сот. 5 од.;   8 сот.; 4 сот. 3 дес.

3.    Обчисли.

620+400=                  630+270=                 320 км - 60 км : 10 =

530+340=                  780-220=                 560 кг + 440 кг = 760-520=                   540+60=                   5 мм * 8 + 260 мм =

4.    Пор вняй.

300+370__370+300     3*9__4*9     100 кг__10 кг 240+100__240+200     8*7__7*6     100 см ___ 10 дм

5.    Розв’яжи р вняння.       image

а+360=770                  760 - b = 160                    х - 320 = 480

6.    Розв’яжи задачу.

Купили йогурт, кеф р  сир загальною масою 950 г. Маса йогурту  кеф ру - 730 г, маса кеф ру  сиру - 700 г. Яка маса кожного продукту?     image

imageПІ________________________________________

Д агностувальна робота з математики

“Додавання  в дн мання в межах 1000” ІІ вар ант

1.Розклади на розрядн доданки числа:

983 =

804 = 930 =

2. Запиши число, яке складається з:

3 сот. 5 дес. 7 од.;   2 сот. 9 дес.; 6 сот. 9 од.;   7 сот.; 9 сот. 5 дес.

3.    Обчисли.

420+400=                  750+150=                 460 км - 80 км : 10 =

270+220=                  960-420=                 450 кг + 340 кг = 840-420=                   590+10=                   2 мм * 8 + 260 мм =

4.    Пор вняй.

300+370__370+300     3*9__4*9     100 кг__10 кг 240+100__240+200     8*7__7*6     100 см ___ 10 дм

5.    Розв’яжи р вняння.       image

а+470=320                  970 - b = 240                    х - 420 = 140

6.    Розв’яжи задачу.

Купили муку, м’ясо  сир загальною масою 970 г. Маса муки м’яса - 850 г, маса м’яса  сиру - 670 г. Яка маса кожного продукту?     image

7.    Накресли коло рад усом 3 см. Проведи у ньому рад ус д аметр.

image

image

Рвень

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

використовує для вим рювання величин доц льн одиниц вим рювання, оперує величинами, користується приладами для вим рювання

image

7. Накресли коло рад усом 2 см. Проведи у ньому рад ус д аметр.

image

image

Рвень

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

використовує для вим рювання величин доц льн одиниц вим рювання, оперує величинами, користується приладами для вим рювання

image

 

pdf
Пов’язані теми
Математика, Контрольні роботи
НУШ
Додано
11 грудня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку