Діагностувальна робота з математики
3 клас
Кейс компетентнісних завдань за темою «Табличне множення і ділення»
Завдання 1.
Юрко довідався з Української Вікіпедії, що в Маріуполі є “Екстрим-парк”, де можна спуститися з водяної гірки, покататися на “Дикому поїзді”, полазити по “Скеледрому”. На літніх канікулах, у серпні місяці, хлопчик з родиною поїхав туди. Він зупинився в готелі недалеко від парку. Кімната в готелі, у якій жив Юрко, була розташована на другому поверсі. Прослідкуй за числами, визнач закономірність і ти дізнаєшся номер кімнати, у якій зупинилася родина Юрка.
23, 26, 29, __, 35, 38, 41.
О котрій годині має вийти Юрко з готелю, якщо парк відкривається о 9 годині, а йти до парку йому потрібно 25 хвилин?
А) 9 год 25 хв; Б) 8 год 35 хв; В) 8 год 25 хв
Юркові дуже сподобалося у Маріуполі. Тато з мамою йому пообіцяли, що знову приїдуть до Маріуполя через 10 місяців, щоб відпочити на узбережжі Чорного моря і відвідати парк. У якому місяці батьки Юрка запланували подорож до Маріуполя?
А) у серпні; Б) у травні; В) у червні.
Завдання 2.
Обчисли приклади і за допомогою таблиці кодів визнач, який атракціон Юркові сподобався найбільше.
64:8+16= |
|
|
6 ∙5-9 = |
|
|
(94-70):6= |
|
|
10:2∙0= |
|
|
42:7-18:9= |
|
|
32∙1:4= |
|
|
10 ∙ (41-36)= |
|
|
7∙3+6∙8= |
|
|
27: (30-21)= |
|
|
Таблиця кодів
л |
м |
к |
р |
е |
с |
д |
о |
0 |
3 |
21 |
50 |
4 |
24 |
2 |
69 |
Відповідь: __________________________________
Завдання 3.
У парку є багато різних атракціонів. Юрко побував на всіх. А на деяких навіть по декілька разів. На атракціоні «Дикий поїзд» він був 3 рази по 10 хвилин, а на атракціоні «Кенгуру» - 3 рази по 6 хвилин. Скільки всього хвилин витратив хлопчик на ці атракціони?
Запиши короткий запис і розв’яжи задачу зручним для себе способом.
Завдання 4
Розглянь фігури, уважно прочитай кожне твердження в таблиці, добре поміркуй і зроби свій висновок про те, яке з цих тверджень істинне, а яке хибне.
|
Твердження |
Істинне (так) чи хибне (ні)? |
|
1. |
Усі зображені фігури - многокутники |
так |
ні |
2. |
Прямі кути мають три фігури |
так |
ні |
3. |
Одна з зображених фігур має лише два прямі кути |
так |
ні |
4. |
Половина фігур не є чотирикутниками |
так |
ні |
5. |
Для огорожі на Човнову станцію треба придбати металеві секції. Довжина атракціону 10 метрів, а ширина 6 метрів. Значить секцій потрібно 32 метри. |
так |
ні |
Самооцінка |
|
Завдання були легкими
|
|
Завдання були не зовсім легкі |
|
Не можу визначити, чи мені було легко, чи важко
|
|
Завдання були дуже важкі
|
|
Оцінювання результату діагностичної роботи
Характеристика результатів навчання |
№ завдання в роботі |
Рівень |
|
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
|
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
|
|
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
МАО4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
|
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині та в просторі |
|
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
|
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
|
|
МАО4.7 |
Вимірює величини |
|
|
МАО4.8 |
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами |
|
|