Про матеріал
Очікувані результати:
Змістова лінія «Числа. Дії з числами». Учень/учениця:
-утворює, записує, читає, порівнює числа в межах 100;
- знає, що таке натуральні числа; читає та записує числа, використовуючи розрядні
таблиці;
- записує числа в розрядну таблицю; розуміє сутність арифметичних дій;
- володіє обчислювальними навичками усного додавання і віднімання в межах 100;
- коментує свої дії під час виконання обчислень;
- розуміє взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, множення і ділення;
застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 2 – 9 і відповідні таблиці ділення;
- розрізняє парні та непарні числа; знає ознаку парності чисел;
- знаходить число, яке на кілька одиниць або у кілька разів більше (менше) від даного;
виконує різницеве та кратне порівняння чисел;
- перевіряє правильність виконання додавання, віднімання, множення й ділення
відомими способами знає результати множення чисел 2 – 9;
- застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 2-9 і ділення на 2 – 9;
Змістова лінія «Сюжетні задачі»
Учень/учениця:
- розв′язує задачі за даними таблиць; розв′язує задачі за їх скороченим записом;
- розуміє поняття «обернена задача»; складає та розв′язує прості задачі, обернені до
даної;
- розв’язує прості та складені задачі вивчених видів ;
- доповнює обернені задачі і розв’язує їх; cкладає вираз до задачі;
- розв’язує задачі, що містять іменовані числа, виконує перетворення при потребі;
- аналізує задачу і добирає відповідну схему її розв’язування;
- розрізняє задачі, сформульовані у прямій і непрямій формах;
- розв’язує прості задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька
одиниць.