Діагностувальна робота з математики 3 клас за підручником А. Заїки "Додавання і віднімання чисел у межах 1000 без переходу через розряди"

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики для 3 класу І семестру за підручником А.Заїки та С. Тарнавської містить завдання для здійснення перевірки засвоєних учнями знань та вмінь
Перегляд файлу

Дата _____________________               П.І. ________________________________________

Діагностувальна робота з математики  3 КЛАС                                                                      « Додавання і віднімання чисел у межах 1000 без переходу через розряди»

І варіант

1. Визнач, скільки всього сотень, усього десятків, усього одиниць у числі

        605 = ___сот.,______дес., ______од.

        527 =____сот., ______ дес., ______од.

2. Обчисли

480 + 320=_____                               350 + 100 = ____                         ( 280 +140 )  - 20 = ____

354 – 54 = _____                               770 – 550 = _____                          42 : 6 + 63 : 9 = ______

380 – 130 = _____                             360 + 300 = _____                          5 ‧ 4 + 8 ‧ 4 =______

3. Розв’яжи рівняння

8

х

=

5

6

 

 

 

х

-

3

0

0

=

2

4

0

 

 

 

3

0

:

х

=

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.  Вибери такі значення а з чисел 0, 1, 3, 8, 10, за яких нерівності будуть правильними.

а  • 6 ˂ 48,      а = ______________  ;                 а - 4 ˃ 3,     а  = _________________

5. Розв’яжи задачу

Муляр до обіду виклав 150 цеглин, після обіду 250. А наступного дня – на 70 цеглин менше, ніж попереднього. Скільки всього цеглин виклав муляр за два дні?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діаметр — Вікіпедія6.  Назви і запиши радіуси та діаметр кола, виміряй їх довжини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      


 

7. Познач цифрами порядок дій у виразах

     ⃝     ⃝       ⃝                                    ⃝      ⃝    ⃝   ⃝

900 – 45: (445 – 436)                       (567 – 89) + 63 – 72 : 9

Самооцінка

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №_____________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №____________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№___________

 4. Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №____________

 5. Мені було дуже важко. № ____________

Цікавими для мене виявилися завдання № __________

Картка "Самооцінювання учня НУШ" | Інші методичні матеріали. НУШ                             Коментар вчителя

                                                                  ____________________________________________

                                                                 _____________________________________________

     _____________________________________________

 

 

Дата _____________________               П.І. ________________________________________

Діагностувальна робота з математики  3 КЛАС                                                                     « Додавання і віднімання чисел у межах 1000 без переходу через розряди»

ІІ варіант

1. Визнач, скільки всього сотень, усього десятків, усього одиниць у числі

        307 = ___сот.,______дес., ______од.

        642 =____сот., ______ дес., ______од.

2. Обчисли

  330 + 440 = _____                          860 – 250 = _____                          ( 170 – 165 ) 5 = _____

  380 – 110 = ­­­­­­­­_____                          540 + 160 = _____                          3 3 + 27 : 9 = ______

  715 – 200 = _____                          870 – 260 =_____                           9 7 – 5 8 = ______

3. Розв’яжи рівняння

х

7

=

4

2

 

 

 

7

0

0

-

х

=

2

5

0

 

 

 

4

8

:

х

=

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вибери такі значення а з чисел 0, 1, 3, 8, 10, за яких нерівності будуть правильними

а • 5 ˂ 48,      а = ______________  ;                 а - 2 ˃ 5,     а  = _________________.

 5. Розв’яжи задачу

На виставку першого дня  котів завітало 350 дітей і 120 дорослих. А другого – на 40 осіб  менше. Скільки  осіб відвідало виставку за два дні?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 .  Назви і запиши радіуси та діаметр кола, виміряй їх довжини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Коло, круг, радіус, діаметр | Тест з математики – «На Урок»

7. Познач цифрами порядок дій у виразах

     ⃝   ⃝       ⃝                                      ⃝         ⃝   ⃝      ⃝

 18 : 6 + ( 145 – 30) (310 – 100) + 7 (129 – 123)

Самооцінка

  1. Завдання, які  для мене були легкими і доступними №_____________
  2. Завданнями із якими було складно впоратися, проте мені вдалося! №____________
  3. Думаю, мені ще треба попрацювати над завданнями.№___________

 4. Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №____________

 5. Мені було дуже важко. № ____________

Цікавими для мене виявилися завдання № __________

Картка "Самооцінювання учня НУШ" | Інші методичні матеріали. НУШ                             Коментар вчителя

                                                                  ____________________________________________

                                                                 _____________________________________________

     _____________________________________________

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Драгомирецька НАТАЛЯ
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
14 грудня 2021
Переглядів
6485
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку