Дата _____________________ П.І. ________________________________________
Діагностувальна робота з математики 3 КЛАС « Додавання і віднімання чисел у межах 1000 без переходу через розряди»
І варіант
1. Визнач, скільки всього сотень, усього десятків, усього одиниць у числі
605 = ___сот.,______дес., ______од.
527 =____сот., ______ дес., ______од.
2. Обчисли
480 + 320=_____ 350 + 100 = ____ ( 280 +140 ) - 20 = ____
354 – 54 = _____ 770 – 550 = _____ 42 : 6 + 63 : 9 = ______
380 – 130 = _____ 360 + 300 = _____ 5 ‧ 4 + 8 ‧ 4 =______
3. Розв’яжи рівняння
8 |
‧ |
х |
= |
5 |
6 |
|
|
|
х |
- |
3 |
0 |
0 |
= |
2 |
4 |
0 |
|
|
|
3 |
0 |
: |
х |
= |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Вибери такі значення а з чисел 0, 1, 3, 8, 10, за яких нерівності будуть правильними.
а • 6 ˂ 48, а = ______________ ; а - 4 ˃ 3, а = _________________
5. Розв’яжи задачу
Муляр до обіду виклав 150 цеглин, після обіду 250. А наступного дня – на 70 цеглин менше, ніж попереднього. Скільки всього цеглин виклав муляр за два дні?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Назви і запиши радіуси та діаметр кола, виміряй їх довжини.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Познач цифрами порядок дій у виразах
⃝ ⃝ ⃝ ⃝ ⃝ ⃝ ⃝
900 – 45: (445 – 436) (567 – 89) + 63 – 72 : 9
Самооцінка
4. Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №____________
5. Мені було дуже важко. № ____________
Цікавими для мене виявилися завдання № __________
Коментар вчителя
____________________________________________
_____________________________________________
_____________________________________________
Дата _____________________ П.І. ________________________________________
Діагностувальна робота з математики 3 КЛАС « Додавання і віднімання чисел у межах 1000 без переходу через розряди»
ІІ варіант
1. Визнач, скільки всього сотень, усього десятків, усього одиниць у числі
307 = ___сот.,______дес., ______од.
642 =____сот., ______ дес., ______од.
2. Обчисли
330 + 440 = _____ 860 – 250 = _____ ( 170 – 165 ) ‧ 5 = _____
380 – 110 = _____ 540 + 160 = _____ 3 ‧ 3 + 27 : 9 = ______
715 – 200 = _____ 870 – 260 =_____ 9 ‧ 7 – 5 ‧ 8 = ______
3. Розв’яжи рівняння
х |
‧ |
7 |
= |
4 |
2 |
|
|
|
7 |
0 |
0 |
- |
х |
= |
2 |
5 |
0 |
|
|
|
4 |
8 |
: |
х |
= |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
а • 5 ˂ 48, а = ______________ ; а - 2 ˃ 5, а = _________________.
5. Розв’яжи задачу
На виставку першого дня котів завітало 350 дітей і 120 дорослих. А другого – на 40 осіб менше. Скільки осіб відвідало виставку за два дні?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 . Назви і запиши радіуси та діаметр кола, виміряй їх довжини.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Познач цифрами порядок дій у виразах
⃝ ⃝ ⃝ ⃝ ⃝ ⃝ ⃝
18 : 6 + ( 145 – 30) (310 – 100) + 7 ‧ (129 – 123)
Самооцінка
4. Мені потрібна була допомога вчителя чи однокласників. №____________
5. Мені було дуже важко. № ____________
Цікавими для мене виявилися завдання № __________
Коментар вчителя
____________________________________________
_____________________________________________
_____________________________________________