Діагностувальна робота з математики

Про матеріал
Діагностувальна робота «Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел» для учнів 3 класу
Перегляд файлу

Діагностувальна робота робота з теми

«Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди»

 

Прізвище, ім’я_____________________________________ Дата_____________________________

 

ВАРІАНТ І

  1. Допоможи дітям зробити  по дві покупки. Склади і обчисли  2 вирази  покупки Арсена  і 2 вирази покупки Софійки.

 

                                                       2.Виконай обчислення способом округлення.

470 + 150 =                        740 – 80 =

  1. + 190 =                        560 – 270 =

   3.Із цифр 4,0,7 склади і запиши  трицифрові числа. Цифри в запису числа можуть повторюватися. Обведи круглі числа

 

 

4. Виконай обчислення.

 

    

 5. На скільки  метрів прямий шлях із пункту А в пункт С коротший, ніж шлях через пункт В?

 

6. Розв’яжи задачу.

 Периметр трикутника АВС 67см, сторона АВ= 29 см, сторона ВС = 13 см. Яка довжина сторони СА?

 

Ці завдання були для мене:                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота робота з теми

«Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди»

 

Прізвище, ім’я_______________________________________ Дата_____________________________

 

ВАРІАНТ ІІ

 

1. Допоможи дітям зробити по дві   покупки.  Склади і обчисли  2 вирази  покупки Тимура  і 2 вирази покупки Уляни.

 

2.Виконай обчислення способом округлення.

520 + 390 =                        950 – 70 =

340 + 180 =                        660 – 290 =

 

3. Із цифр 5,0,2 склади і запиши  трицифрові числа. Цифри в запису числа можуть повторюватися. Обведи круглі числа.

4. Виконай обчислення.

5. На скільки  кілометрів прямий шлях із пункту А в пункт С коротший, ніж шлях через пункт В?

 

6. Розв’яжи задачу.                                              

 Периметр трикутника АВС 67см, сторона АВ= 29 см, сторона ВС = 13 см. Яка довжина сторони СА?     

 

Ці завдання були для мене:                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання діагностичної роботи з математики

«Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди»

Дата________________________

Рівень досягнень П. С. Д. В.

Прізвище, ім’я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5,6

 

3,5,6

 

2,3

 

1,3

 

 

1

 

6

 

1,2,4

 

 

5

 

5,6

 

 

 

Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій МАО 1

Обирає спосіб розв’язання проблемної ситуації. Розв’язує задачі  МАО 2

Обирає дані, необхідні та достатні для відповіді на конкретне запитання

МАО 2.3

Аналізує проблемну ситуацію, визначає шляхи  розв’язання проблемної ситуації МАО 3

Класифікує, узагальнює об’єкти

 МАО 4.1

Встановлює кількість об’єктів, читає і записує числа МАО 4.2

Обчислює усно . Знаходить значення числового виразу

МАО 4.3

Розпізнає геометричні фігури  МАО 4.5

Знає одиниці вимірювання величин і співвідношення між ними,записує результати вимірювання  МАО 4.7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
4 лютого
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку