Діагностувальна робота робота з теми
«Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди»
Прізвище, ім’я_____________________________________ Дата_____________________________
ВАРІАНТ І
2.Виконай обчислення способом округлення.
470 + 150 = 740 – 80 =
3.Із цифр 4,0,7 склади і запиши трицифрові числа. Цифри в запису числа можуть повторюватися. Обведи круглі числа
4. Виконай обчислення.
5. На скільки метрів прямий шлях із пункту А в пункт С коротший, ніж шлях через пункт В?
6. Розв’яжи задачу.
Периметр трикутника АВС 67см, сторона АВ= 29 см, сторона ВС = 13 см. Яка довжина сторони СА?
Ці завдання були для мене:
Діагностувальна робота робота з теми
«Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди»
Прізвище, ім’я_______________________________________ Дата_____________________________
ВАРІАНТ ІІ
1. Допоможи дітям зробити по дві покупки. Склади і обчисли 2 вирази покупки Тимура і 2 вирази покупки Уляни.
2.Виконай обчислення способом округлення.
520 + 390 = 950 – 70 =
340 + 180 = 660 – 290 =
3. Із цифр 5,0,2 склади і запиши трицифрові числа. Цифри в запису числа можуть повторюватися. Обведи круглі числа.
4. Виконай обчислення.
5. На скільки кілометрів прямий шлях із пункту А в пункт С коротший, ніж шлях через пункт В?
6. Розв’яжи задачу.
Периметр трикутника АВС 67см, сторона АВ= 29 см, сторона ВС = 13 см. Яка довжина сторони СА?
Ці завдання були для мене:
Бланк оцінювання діагностичної роботи з математики
«Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди»
Дата________________________
Рівень досягнень П. С. Д. В.
№ |
Прізвище, ім’я |
|||||||||
1,5,6 |
3,5,6 |
2,3 |
1,3
|
1 |
6 |
1,2,4
|
5 |
5,6
|
||
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|