Діагностувальна робота з математики

Про матеріал
Річна діагностувальна робота для учнів 2-их класів, які навчались на екстернаті. За програмою О. Савченко, підручником Н.П.листопад.
Перегляд файлу

Підсумкова діагностувальна робота з математики

(Критерій 1. Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100. Визначає склад числа.)

  1. Математичний диктант.

-         Записати числа третього десятка. Обвести кругле число.

-         Записати число, яке складається з 2 дес. 3 од.,; з 6 дес.,; з 4 дес. 4 од.

-         Записати найбільше двоцифрове число.

-         Записати сусідів числа 50.

-         До якого числа треба додати 30, щоб стало 70?

-         Я задумала число. Збільшила його на 1і в мене утворилося число 69. Яке число я задумала.   

(Критерій 2. Володіє навичками додавання і віднімання.)

  1.  Обчисли приклади.
  1.  + 28=       48 +6=                                       

         81 – 36=        90 – 33=                                       

         55 – 34=          39 – 20 + 8=

          21+7 =            62 – ( 35 +5)=

 

(Критерій 3. Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення.)

  1.   Запиши вирази та обчисли їх значення.
  •    ділене  72, дільник 8, знайди частку;
  •   суму чисел 38 і 7 зменшити у 5 разів;
  •  ділене 63, дільник – різниця чисел 34 і 27, знайди частку;
  •  число 59 збільшити на частку чисел 48 і 6.

 

  1. Знайди значення виразу 67 – а : 7 + 15 , якщо а = 56

 

(Критерій 4. Аналізує текст задачі, створює за потреби модель; обгрунтовує спосіб розв’язування; розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.)

  1. Розв’яжи задачу.

     У секцію бальних танців записалися 24 дівчинки, хлопчиків — на 20 менше. У скільки разів менше хлопчиків, ніж дівчаток, записалося у секцію?

 

(Критерій 5. Розпізнає, конструює з підручного матеріалу та зображує геометричні фігури.)

 

  1.  Накресли прямокутник зі сторонами 5 см і 2 см. Знайди його периметр. Подай величину в дециметрах і сантиметрах.

 

(Критерій 6. Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.)

  1.   Запиши кожну довжину в менших одиницях вимірювання.

            4 см 8 мм,    3 дм 9 см,   7 см,    8 см 1 мм.

 

  1.  Виконай дії з іменованими числами.

15 л : 3 =                                   16 см : 4 см =

 18 ц : 2 ц =                                24 мм : 3 =

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
27 лютого
Переглядів
2653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку