Підсумкова діагностувальна робота з математики
(Критерій 1. Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100. Визначає склад числа.)
- Записати числа третього десятка. Обвести кругле число.
- Записати число, яке складається з 2 дес. 3 од.,; з 6 дес.,; з 4 дес. 4 од.
- Записати найбільше двоцифрове число.
- Записати сусідів числа 50.
- До якого числа треба додати 30, щоб стало 70?
- Я задумала число. Збільшила його на 1і в мене утворилося число 69. Яке число я задумала.
(Критерій 2. Володіє навичками додавання і віднімання.)
81 – 36= 90 – 33=
55 – 34= 39 – 20 + 8=
21+7 = 62 – ( 35 +5)=
(Критерій 3. Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення.)
(Критерій 4. Аналізує текст задачі, створює за потреби модель; обгрунтовує спосіб розв’язування; розв’язує задачу, перевіряє розв’язок.)
У секцію бальних танців записалися 24 дівчинки, хлопчиків — на 20 менше. У скільки разів менше хлопчиків, ніж дівчаток, записалося у секцію?
(Критерій 5. Розпізнає, конструює з підручного матеріалу та зображує геометричні фігури.)
(Критерій 6. Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами.)
4 см 8 мм, 3 дм 9 см, 7 см, 8 см 1 мм.
15 л : 3 = 16 см : 4 см =
18 ц : 2 ц = 24 мм : 3 =