Діагностувальна робота з математики №5 для 3 класу за підручником Н.П. Листопад

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики №5 за підручником Н.П. Листопад 3 клас
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №5

1 варіант

  1. Математичний диктант:

-  Запиши число, що складається з 3 сотен, 4 десятків, 5 одиниць;

-  Запиши, скільки всього десятків у числі 200, 456, 730, 999;

-  Запиши, скільки дм в 1 м

  1. Розклади на розрядні доданки числа:

793 =                     907 =            520 =

  1. Обчисли: 

270 + 330=            420 + 160 + 200=       

550 - 350=             630 - 330 - 180=

  1. Задача. Ширина прямокутника дорівнює 2 см, а довжина – утричі довша. Побудуй прямокутник. Знайди його периметр
  2. Побудуй відрізок,  якого дорівнює 4 см
  3. Виконай дії з іменованими числами:                              

1 год – 20 хв=                         130см - 90см =

 2 хв – 15 с=                              60мм + 90мм =

7*. Побудуй коло з радіусом 2 см. Проведи в ньому радіус і діаметр. Запиши чому дорівнює діаметр кола.                                     

Діагностувальна робота №5

  1.         варіант
  1. Математичний диктант:

-  Запиши число, що складається з 3 сотен, 4 десятків, 5 одиниць;

-  Запиши, скільки всього десятків у числі 200, 456, 730, 999;

-  Запиши, скільки дм в 1 м

  1. Розклади на розрядні доданки числа:

           593 =                                207 =                     950 =

  1. Обчисли: 

170 + 430=                    320 + 260 + 200=              

 850 - 650=                    730 - 430 - 180=

  1. Задача. Ширина прямокутника дорівнює 3 см, а довжина удвічі довша. Побудуй прямокутник. Знайди його периметр.
  2. Побудуй відрізок,  якого дорівнює 2 см
  3. Виконай дії з іменованими числами:                                

1 год – 25 хв=                      120см - 80см =

2 хв – 20 с=                          70мм + 80мм =                  

7*. Побудуй коло з радіусом 3 см. Проведи в ньому радіус і діаметр. Запиши чому дорівнює діаметр кола.                                             


 

 

Напрямок навчальної діяльності

№завдання

 

Н1 - Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

1, 2

 

Н2 - володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 3

 

Н5 - розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур

4, 7

 

Н6 - використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

5,6

 

Для вчителя

 

 

 

docx
Додано
2 березня
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку