Діагностувальна робота №5
1 варіант
- Запиши число, що складається з 3 сотен, 4 десятків, 5 одиниць;
- Запиши, скільки всього десятків у числі 200, 456, 730, 999;
- Запиши, скільки дм в 1 м
793 = 907 = 520 =
270 + 330= 420 + 160 + 200=
550 - 350= 630 - 330 - 180=
1 год – 20 хв= 130см - 90см =
2 хв – 15 с= 60мм + 90мм =
7*. Побудуй коло з радіусом 2 см. Проведи в ньому радіус і діаметр. Запиши чому дорівнює діаметр кола.
Діагностувальна робота №5
- Запиши число, що складається з 3 сотен, 4 десятків, 5 одиниць;
- Запиши, скільки всього десятків у числі 200, 456, 730, 999;
- Запиши, скільки дм в 1 м
593 = 207 = 950 =
170 + 430= 320 + 260 + 200=
850 - 650= 730 - 430 - 180=
1 год – 25 хв= 120см - 80см =
2 хв – 20 с= 70мм + 80мм =
7*. Побудуй коло з радіусом 3 см. Проведи в ньому радіус і діаметр. Запиши чому дорівнює діаметр кола.
Напрямок навчальної діяльності |
||
Н1 - Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
1, 2 |
|
Н2 - володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
3 |
|
Н5 - розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об'єкти з геометричних фігур |
4, 7 |
|
Н6 - використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
5,6 |
|
Для вчителя