Діагностувальна робота з математики для 2 класу за темою "Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 20"

Про матеріал
Діагностувальна робота за темою " Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 20. Розв'язування складених задач" проводиться в кінці першої чверті з метою перевірки сформованості обчислювальних навичок учнів, перевірки уміння аналізувати і розв'язувати задачі на 2 дії, уміння креслити відрізки заданої довжини. Аналіз помилок, допущених учнями, дає змогу учителю спланувати аналіз типових помилок і включити його до наступних уроків математики.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з математики у 2 класі за темою  «Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 20. Розв’язування  складених задач».

 

Прізвище ______________________                                                Дата _______________

 

I – варіант

1. Розв’яжи задачу

      У кіоск привезли 17 кг моркви. До обіду продали  9 кг моркви,  після обіду продали  ще 5 кг моркви. Скільки кілограмів моркви  залишилося у кіоску?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Обчисли

18 – 9 =                                14 – 6 + 5 = 

15 – 8 =                                 7 + 5 – 4 =

12 – 6 =                                 13 – 6 + 8 =

11 – 7 =                                 6 + 8 – 5 =

3. Розв’яжи задачу

       Купили 3 кг моркви, картоплі – на 7 кг більше. Скільки всього кілограмів овочів купили?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Запиши в сантиметрах кожну довжину

2 дм 5 см = см                  6 дм 8 см = см                       3 дм 4 см = см

 

5. Накресли відрізок довжиною 1 дм 5 см.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментар вчителя:  ______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Діагностувальна робота з математики у 2 класі за темою  «Додавання і віднімання з переходом через десяток в межах 20. Розв’язування  складених задач».

 

Прізвище ______________________                                                Дата _______________

 

II - варіант

1. Розв’яжи задачу

     На тарілці було 15 цукерок. Сергій взяв з тарілки 7 цукерок, а  Аліса – 5. Скільки цукерок залишилося на тарілці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Обчисли

17 – 9 =                                   6 + 4 – 3 =

13 – 5 =                                   11 – 5 + 8 =

15 – 8 =                                    7 + 7 – 6 =

12 – 7 =                                    16 – 8 + 4 =

3. Розв’яжи задачу

     На ставку плавало 8  гусей, а качок – на 2 більше. Скільки всього птахів плавало на ставку?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Запиши в сантиметрах кожну довжину

7 дм 2 см = см           3 дм 9 см = см                   6 дм 8 см = см

5. Накресли відрізок довжиною 1 дм 4 см

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментар вчителя: _____________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________

 

 

docx
Додав(-ла)
Осико Наталія
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
22 жовтня
Переглядів
3085
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку