Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником Математика2 клас
Номер слайду 2
Емоційне налаштування З тобою приємно спілкуватися!Ти вмієш вирішувати всі завдання!Ти працьовита/ий, як бджілка!Яка у тебе гарна зачіска!Які у тебе красиві очі!Приємно отримувати компліменти. А чи вмієш ти їх висловлювати? Уяви, що кожний палець на твоїй долоньці – це твої рідні, друзі. Кого з них ти можеш привітати такими словами?
Номер слайду 3
Котру годину показує кожний годинник?
Номер слайду 4
Повторення матеріалу. Полічи десятками від 10 до 100, від 100 до 10 Порівняй56 6571 1710 010 10030 50 – 2045 45 – 570 + 9 8060 + 40 100 Підручник. Сторінка13<<<>>>==
Номер слайду 5
Запиши вирази й обчисли їх значення. Число 70 збільшити на 20 Сума чисел 40 і 3 Від 100 відняти 50 Перший доданок-3, другий доданок-783 зменшити на 80 Підручник. Сторінка1370 + 20 =9040 + 3 =100 – 50 =3 + 7 =83 – 80 =4350103
Номер слайду 6
Вибери правильну відповідь до задачіОбчисли вартість піци, якщо відомо, що до її складу входить: корж - 4 грн, ковбаса - 20 грн, помідори - 10 грн, сир - 6 грн.30 грн35 грн. Підручник. Сторінка13 Мама попросила вас купити додому хліб, кефір, йогурт. Чи вистачить вам 60 гривень, якщо відомо, що хліб коштує 12 грн, кефір- 20 грн, йогурт- 30 грн?40 грн50 грн. А) так, вартість покупки 60 грн. Б) так, ще буде й решта. В) ні, вартість покупки більша, ніж 60 грн
Номер слайду 7
Побудова відрізків. Підручник. Сторінка13 Знайди довжину ламаної. Побудуй відрізок, довжина якого дорівнює довжині ламаної.3 см4 см3 см10см3см + 3см + 4см =10см
Номер слайду 8
Прочитай задачі №67 У кошику сиділи кошенята: 2 чорних і 2 рудих. Скільки всього кошенят сиділо в кошику?2) У діда Панаса жило четверо кошенят. Одне кошеня взяла онука. Скільки кошенят залишилося в діда Панаса?3) На полицю поставили 12 банок варення з яблук і 4 банки варення з малини. Скільки всього банок з варенням поставили на полицю?4) На полиці було 16 банок з варенням. За місяць з’їли варення із 6 банок. Скільки банок з варенням залишилося на полиці?Підручник. Сторінка14 Визнач, у яких задачах треба знаходити суму, а в яких — різницю. Розв’яжи задачі на знаходження різниці.4 – 1 =3 (к.)16 – 6 =10 (б.)
Номер слайду 9
Розв’яжи задачу. На вулиці встановили 18 ліхтарів, а в провулку – на 10 ліхтарів менше. Скільки ліхтарів установили в провулку?Відповідь: 8 л. у провулку. В – 18 л. П – на 10 л. <, ? л. Підручник. Сторінка13 Задача на зменшення числа на кілька одиниць. В – 18 л.18 – 10 = 8 (л).
Номер слайду 10
Рухлива вправа
Номер слайду 11
Робота в зошиті1. Напиши за зразком2. Обрахуй41861004055905
Номер слайду 12
Робота в зошиті4. Підкресли вираз для розв’язування задачі. Знайди його значення.5. Покажи на годиннику зазначений час (намалюй годинникову стрілку)1010
Номер слайду 13
Рефлексія. Вправа «Мікрофон» З якого розряду починають порівнювати двоцифрові числа?Назви числа п’ятого десятка. Якою дією розв’язуємо задачі на зменшення числа на кілька одиниць?
Номер слайду 14
Рефлексія. Я чемно спілкував/лася!Я виконав/ла всі завдання!Я відповідав/ла на запитання!Я виразно читав/ла!Я уважно слухав/ла!Подякуй собі за роботу на уроці. Загинай пальчики й промовляй речення