Діагностувальна робота з Пізнаємо природу з теми «Таємниці організму людини» 5 клас

Про матеріал
Основна мета роботи полягає в тому, щоб оцінити рівень знань учнів про будову та функції людського організму, а також їхнє розуміння основних фізіологічних процесів. Результати діагностичної роботи дозволять вчителю отримати інформацію про: рівень знань учнів про будову та функції організму людини, уміння учнів застосовувати отримані знання на практиці, проблемні питання, які потребують додаткової уваги
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота з Пізнаємо природу з теми «Таємниці організму людини» 5 клас

 

І рівень (5 б)

1.Важлива властивість нашого організму, яка забезпечує надходження в нього кисню і використання його в клітинах для отримання енергії й видалення вуглекислого газу, що утворився при цьому – це:

А) травлення          Б) кров           В) дихання           Г) виділення

2. Судини, якими кров рухається від серця до органів – це

А) капіляри             Б) вени                  В) артерії

3. Процеси механічного і хімічного перетворення поживних речовин у травній системі – це

А) виділення            Б) травлення                  В) травні ферменти

4. Які органи входять до кровоносної системи людини:

А) серце                Б) легені                     В) діафрагма                      Г) судини

5. Установіть відповідність між системами органів  та  органами які входять до систем:

1. Дихальна система                                                    А) печінка 

2. Кровоносна система                                                 Б) нирки

3. Сечовидільна  система                                             В) альвеоли

4. Нервова  система                                                      Г)  спинний мозок

5. Травна система                                                         Д) серце

                                                                                       Е) лімфатичні вузли

6. Віднеси зображені органи до відповідних систем органів людини:

1     2       3        4

А) органи чуття    Б) нервова        В) видільна          Г) травна        Д) кровоносна     Е) імунна

8.   Скільки камер у нашому серці?

А) 1                 Б)  4                  В) 3                         Г) 5

9. Органи, які містять рецептори – закінчення чутливих нейронів або спеціальні клітини, що сприймають сигнали й утворюють нервові імпульси, які надходять до нервової системи – це:

А) імунітет                Б) органи чуття              В) вакцини

10. Який орган сечовидільної системи з переліку зайвий:

А) нирки     Б) сечоводи     В)  сечівник     Г)  сечовий міхур      Д)  шкіра

 

ІІ рівень (3 б)

Дайте визначення

  1. Кров –
  2. Імунітет –
  3. Емоційний інтелект –

 

ІІІ рівень (4 б)

Дайте відповіді на питання

1. Чому здоровий хребет і рівна постава – основа здоров'я всього організму?

2. Охарактеризуйте здоровий спосіб життя.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Тишкова Оксана
Додано
2 січня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку