Представлені завдання для виконання у письмовій формі.
Деякі завдання тобі здаватимуться легкими, деякі – дещо складнішими. Спробуй виконати кожне завдання.
На запитання необхідно відповідати письмово. Відповіді потрібно записувати у відведених для цього рядках. Бажаю успіхів!
Діагностувальна робота
з розділу «Ділення з остачею. Множення / ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове. Задачі на подвійне зведення до одиниць»
__________________________________
Завдання №1. Виконай ділення з остачею:
27 : 5 =
74 : 8 =
48 : 9 =
89 : 10 =
66 : 8 =
52 : 7 =
19 : 5 =
41 : 4 =
Завдання №2. Виконай множення:
14 * 6 =
26 * 8 =
39 * 3 =
45 * 2 =
Завдання №3. Знайди значення добутків:
235 * 4 =
119 * 6 =
332 * 2 =
210 * 3 =
112 * 8 =
242 * 4 =
Завдання №4. Знайди значення часток, замінивши ділене сумою зручних доданків:
32 : 2 =
78 : 6 =
96 : 6 =
69 : 3 =
48 : 2 =
99 : 9 =
Завдання №5. Розв’яжи задачу.
За 4 хвилин Оля і Петрик знайшли значення 32 виразів. Скільки значень виразів щохвилини знаходила 1(одна) дитина, якщо вони працювали з однаковою продуктивністю?
Самооці-нювання |
Легкі завдання (вказати номер) |
Труднощі виникали у завданні (вказати номер) |
Було важко виконувати завдання (вказати номер) |
|
|
|