Діагностувальна робота з теми "Числівник. Займенник" 4 клас до підручника І.О. Большакова, М.С. Пристінська

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови 4 клас з теми "Числівник. Займенник" на другий семестр для перевірки рівня сформованості знань, умінь та навичок.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

за розділом «Числівник. Займенник.»

  1. Прочитай текст.  Добери до нього заголовок.

__________________________________________________________________

Якось знайшла бабуся на вулиці поранену ворону. Принесла її до хати і поклала у ящик з курчатами. Вранці пішла подивитися на курчат. У куточку сиділа ворона. Під її крилами примостилося п’ятеро курчат. Двоє сиділо у неї на шиї.

Через сім днів крило у ворони загоїлось. Бабуся її випустила. Але ворона літала і кричала. УК хаті пищали курчата. Бабуся випустила їх на подвір’я. Як зраділа ворона! Такілишиласяворонажитиубабусі.

  1. Спиши текст, розділяючи останнє речення на слова.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Знайди у тексті числівники і підкресли їх.

 

  1. Утвори і запиши словосполучення.

3 (пенал), 8 (книга), 12 (ручка), 24 (діти), 7 (сестра), 27 (день).

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Запиши математичні вирази словами.

75 – 30 = 45

16 + 3 = 19

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. У якому рядку записані тільки займенники:

а) мені, ти, ви, вас, тобі:

б) і, а, але, й;

в) в, на, під, через.

 

        7. Які займенники належать до другої особи:

            а) я, ми;         б) ти, ви;       в) він, вона, воно, вони.

 

       8. Постав займенники у потрібній формі:

             Пролетів над (ти) ______________________________________________

             Попрохав у (я)_________________________________________________

             Розмовляв з (вони) _____________________________________________

             Прийшов з (він) ________________________________________________

             Спитав у (ми) __________________________________________________

 

      9. Прочитай текст. Випиши особові займенники. Визнач особу, число, відмінок.

           Зразок.  Я – 1 ос., одн., Н.В.

                Ми йшли весняним лісом. Навколо нас росло безліч підсніжників. Вони були білі, ніжні. Поряд з ними ще лежав сніг. На стежці нам зустрівся зайчик. Він швидко втік.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

 

docx
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
1253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку