Тема. Досліджую роль прислівників у тексті
Робота в групах
Об’єднання в групи
Гра «Різнобарвні стікери». Учні стають в коло і закривають очі. Вчитель прикріплює на спину кожному кольоровий листочок. За командою вчителя усі відкривають очі. Після чого учасники об’єднуються в групи за кольором стікера.
Розподіл ролей
Спікер:
Секретар:
Охоронець часу:
Доповідач:
Завдання для роботи в групах
Презентація у колі
Діти сідають у велике коло і починається обговорення
- Про що розповідалося у тексті, коли ви з ним ознайомилися вперше?
- Після того, як ви додали прислівники, який із текстів почав більше передавати зміст різних деталей?
- Який із двох прочитаних текстів, вам, найбільше сподобався?
- За рахунок чого?
- Чи можемо ми обійтися в мові без прислівників?