Діагностувальна робота з теми "Додавання і віднімання в м.100 з переходом через десяток"

Про матеріал
Діагностувальна робота №5 з теми "Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд" за підручником Заїки, Тарнавської
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №5

Прізвище та ім’я ________________________________________ Дата_______________

https://i.stack.imgur.com/1daZr.png?s=136&g=11.З’єднай фігуру з її назвою .

https://img2.freepng.ru/20180214/zvw/kisspng-pool-billiard-ball-billiards-rules-of-snooker-ball-5a84d40c9facb6.6739096515186544766541.jpghttps://i.ya-webdesign.com/images/violet-clipart-big-11.png 

 

                 

                КУЛЯ                                     КОЛО                                         КРУГ

https://i.stack.imgur.com/1daZr.png?s=136&g=12.Познач радіус кола.                      3. Познач діаметр кола. 

https://i.stack.imgur.com/1daZr.png?s=136&g=1 

 

 

 

4. Визнач котру годину показує годинник. 

   3год           12год 20хв             7год30хв           2год 40хв               8год

5. Розв’яжи задачу.

На дитячому майданчику було 35 дітей. Коли 23 дитини пішли, то прийшло ще 19 дітей. Скільки дітей стало на майданчику?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Обчисли.

47 +25=                          38 + 49=                    80 - 23=                    82 - (45 + 5)=  

51 - 26=                           65 - 24=                    31 - 7=                       49 - 30 + 8 =

Оціни свою роботу 

 

docx
Додав(-ла)
Говда Оксана
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
19 лютого
Переглядів
1393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку