Діагностувальна робота з теми "Науки,що вивчають минуле"

Про матеріал
Діагностувальна робота з історії для учнів 5 класу НУШ з теми "Науки,що вивчають минуле". Містить 2 варіанти різнорівневих завдань
Перегляд файлу

5 клас  Діагностувальна робота  з теми  «Науки, що вивчають минуле»

І варіант

 Рівень 1 (по 0,5 балів кожне)

1. Наука, що вивчає минуле людства

А) археологія    Б) історія        В) нумізматика          Г) соціологія

2. Усе, що колись справді відбулося - це

А)історичний простір Б) історичний час  В)історичний факт  Г) історичний процес

3.Значна група подібних археологічних пам’яток, що мають спільні риси, належать до одного часу і займають певну територію - це

А) монети     Б) археологічна культура     В) археологічні розкопки      Г) посуд

4.Як називають учених, які вивчають минуле людства за речовими  історичними джерелами, проводячи розкопки:

А)археологи           Б) архітектори      В) лінгвісти         Г)етнографи

5.Де зберігаються знайдені  речові  залишки минулого?
А) бібліотеці          Б) музеї                 В) архіві               Г) обсерваторіях

6.Яке  історичне  джерело ви бачите перед собою?

А) речове

Б) писемне

В) усне

Г) зображувальне

Рівень 2 (по 2 бали )

7. Випиши  із поданого переліку давні матеріали для письма:

1)Папірус, 2) сухе листя, 3)глиняні таблички, 4)пісок, 5)берест, 6)срібний посуд, 7)кістки.

8. Випиши із поданого переліку писемні історичні джерела :

1)фотографії, 2)наказ короля, 3)напис на стіні будинку, 4)легенда, 5)лист, 6)прикраси, 7)посуд, 8)літопис.

ІІІ рівень

9.Установіть відповідність (2 бали)

1. Хронологія       А. Досліджує герби і кольорові емблеми

2. Геральдика        Б. Вивчає розвиток письма

3. Ієрогліфи           В. Вивчає розташування подій у часі

4. Етнографія         Г. досліджує народи, їхнє походження

                               Д. Знаки письма, що позначають окремі звуки і цілі слова

ІV рівень (3 б)

10. Дайте відповіді на запитання: З яких історичних джерел ви можете дізнатись про минуле вашої родини?

 

 

 

 

5 клас   Діагностувальна робота  з теми  «Науки, що вивчають минуле»

                                                  Варіант 2

Рівень 1 (по 0,5 балів кожне)

1. Наука, що вивчає минуле людства

А) археологія     Б) соціологія      В) історія           Г) етнографія

2. Носії історичної інформації - це:

А) історичні події    Б)історичні факти   В)історичні джерела     Г)історичні явища

3.Суміш землі з рештками матеріальної культури давніх людей, що належать до певного історичного періоду – це:

А) культурний шар                         Б) усна народна творчість

В) знаряддя праці                           Г) елементи оздоблення одягу

4. Предмети, речі, витвори мистецтва, що демонструються на  виставках і  в музеях,називаються
А) експонати          Б) мемуари       В) топоніми            Г) легенди

5. Де зберігаються знайдені  речові  залишки минулого?

А) музеї           Б) архіви          В) бібліотеки           Г) виставки

Скіфська пектораль – знахідка ХХ століття6.Яке  історичне  джерело ви бачите перед собою?

А) речове         Б) писемне

В) усне             Г) лінгвістичне

 

Рівень 2 (по 2 бали )

7. Випиши  із поданого переліку давні матеріали для письма:

1)Пісок, 2)сухе листя, 3)глиняні таблички, 4)папірус, 5)берест, 6) срібний посуд, 7)кістки.

8. Випиши із поданого переліку речові історичні джерела:

1)наказ короля , 2)фортеця, 3)посуд, 4)шабля, 5)приказки, 6)прикраси, 7)щоденники, 8)легенда.

ІІІ рівень (2б)

9.Установіть відповідність

1. Палеографія      А. Досліджує герби і кольорові емблеми

2. Нумізматика      Б. Вивчає розвиток письма

3. Етнографія        В. Система письма, за допомогою знаків-малюнків

4. Піктографія       Г. досліджує народи, їхнє походження

                              Д. Вивчає монети

ІV рівень (3 б)

10. Дайте відповіді на запитання: З яких історичних джерел ви можете дізнатись про минуле вашої родини?

 

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку