Історія як наука про минуле. Відлік часу в історії.
Номер слайду 2
Хмаринка слів. Що ми бачимо на малюнку?Як ви розумієте вислів?
Номер слайду 3
ІСТОРІЯ-ЦЕпро та сьогодення .
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Історія як наука та навчальний предмет. Спробуйте продовжити речення: «Розкажу я вам цікаву історію, яка тра-пилась зі мною…»; «Сьогодні на уроці ми…». Чи в однаковому значенні у ваших реченнях вжито слово «історія»?Обґрунтуйте свою думку.
Номер слайду 7
Історія — навчальний предмет, який ми з вами починаємо вивчати. Він надзвичайно цікавий, адже історія завжди пов’язана з людьми, вивчає діяльність людей, минуле людства. Що, де й коли відбулося — головні питання, з яких починають вивчати історію. Ми маємо розуміти, що історія як наука - досліджує минуле та розвиток людства та історія як шкільний навчальний предмет - це ознайомлення з минулим та розвитком людства.
Номер слайду 8
Історія України – складова європейської історіїУ кожного з нас є своя історія. Є історія наших родин, наших рідних.Є історія в кожного міста й села. Є історія в народів і країн.Історія кожної людини, кожної родини — це частина історії країни. Історія нашої України є невід’ємною складовою всесвітньої історії, адже це — частина спільної історії народів нашої планети. Дата народження — це початок вашої історії. День, місяць і рік народження — це час, а місце вашого народження — це простір.
Номер слайду 9
Одне з питань на яке дає відповідь історія: КОЛИ?Щоб дати відповідь на це питання, потрібно знати способи вимірювання часу. Люди спостерігали за природою і бачили, що день змінює ніч і т.д., після весни наступає літо. Ці спостереження допомагали їм вижити….- Назвіть одиниці вимірювання часу? (Підручник, стор. 14)
Номер слайду 10
Кожна календарна система має точку початку відліку. Українці користуються Григоріанським календарем, який було запроваджено у 1582 році. Встановити відповідність:
Номер слайду 11
Підводимо підсумки:- Що нового дізналися на уроці?Що було цікавим для вас?