Діагностувальна робота
1 варіант
1. Записати цифрами число:
Тридцять дві тисячі сто сорок п’ять;
сімсот вісімдесят тисяч тридцять сім;
сім тисяч шість;
двісті сорок сім тисяч двісті сорок сім;
триста двадцять одиниць класу тисяч і сто дві одиниці класу одиниць;
шістсот одиниць класу тисяч і шістдесят одиниць класу одиниць.
2. Розклади на розрядні доданки:
123.123 =
780.059 =
65.394 =
3. Порівняй числа
123.123 □ 123.321 567.678 □ 56.678
780.156 □ 708.156 456.789 □ 456.780
4. Обчисли
30.000 : 100 + 700 =
200 • 100 : 1.000 =
67.000 : 1.000 + 3.000 : 100 =
7.000 + 14.000 =
5. Знайди значення виразу (787 – с) : 10, якщо с = 137, с = 787.
6. Задача
Відстань між містами становить 120 км. Одна група велосипедистів проїхала третину шляху, а друга група – чверть шляху. Яку відстань подолали велосипедисти разом?
_________________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота
2 варіант
1. Записати цифрами число:
Триста двадцять тисяч шістдесят сім;
вісімдесят одна тисяча триста сімдесят вісім;
п’ять тисяч вісім;
сто сорок п’ять тисяч сто сорок п’ять;
дев’ятсот одиниць класу тисяч і дев’яносто одиниць класу одиниць;
сімсот одиниць класу тисяч і тридцять дві одиниці класу одиниць.
2. Розклади на розрядні доданки:
878.192 =
650. 049 =
93.765 =
3. Порівняй числа
87.890 □ 878.090 987.987 □ 56.678
678.890 □ 678.980 780.156 □ 708.156
4. Обчисли
30 • 1.000 : 100 =
5.000 : 100 • 2 =
5.600 : 10 – 300 : 10 =
5.000 + 16.000 =
5. Знайди значення виразу (406 – а) : 10, якщо а = 406, а = 106.
6. Задача
Відстань між містами становить 120 км. Одна група велосипедистів проїхала третину шляху, а друга група – чверть шляху. Яку відстань подолали велосипедисти разом?