Діагностувальна робота
з теми «Природа материків та океанів»
уч______ 4- класу
________________________
Варіант 1
1. Півострів – це…
а) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою;
б) невелика ділянка суходолу, що з усіх боків омивається водою;
в) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.
Острів відрізняється від півострова тим, що ____________________________________________________________________________
2. Упізнай назву материка за описом: Цей материк розташований у північній півкулі та знаходиться у всіх теплових поясах Землі. Включає дві частини світу та є найбільшим континентом світу.
Допиши, що ти ще знаєш про цей материк. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Запиши назви океанів на фізичній карті півкуль.
4. Заповни таблицю.
МАТЕРИК |
Гори |
Ріки |
Озера |
Пустелі |
Головні особливості |
Піденна Америка
|
|
|
|
|
|
5. Вибери і познач правильні, на твою думку, твердження про савани.
Допиши ще одне правильне твердження про савани. ____________________________________________________________________________
6. Підкресли назви тварин, що мешкають в мішаних лісах Євразії: лосі, шакали, жирафи, ведмеді, антилопи, зубри, леви, слони, вовки, лисиці.
Склади схему ланцюга живлення характерного для Євразії.
________________________________________________________
7. Як діяльність людини впливає на Світовий океан? Обгрунтуй свою думку.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Було легко |
Було важко, але я впорався(-лась) |
Було дуже важко |
|
|
|
Коментар вчителя
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота
з теми «Природа материків та океанів»
уч______ 4- класу
________________________
Варіант 2
1. Материк – це…
а) невелика ділянка суходолу, що з усіх боків омивається водою;
б) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою;
в) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.
Острів відрізняється від материка тим, що ____________________________________________________________________________
2. Упізнай назву океану за описом: Цей океан другий за величиною на Землі. Розташований у двох півкулях. Із півночі в океан постійно рухаються айсберги. ________________________________
Допиши, що ти ще знаєш про цей океан. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Запиши назви материків на фізичній карті півкуль.
4. Заповни таблицю.
МАТЕРИК |
Гори |
Ріки |
Озера |
Пустелі |
Головні особливості |
Північна Америка
|
|
|
|
|
|
5. Вибери і познач правильні, на твою думку, твердження про тайгу.
Допиши ще одне правильне твердження про тайгу. ____________________________________________________________________________
6. Підкресли назви травоїдних тварин, що мешкають в саванах Африки: шакали, жирафи, гепарди, антилопи, зебри, леви, слони, ведмеді, тюлені, гієни.
Склади схему ланцюга живлення характерного для Африки.
________________________________________________________
7. Який вплив на життя пінгвінів мають зміни клімату? Обгрунтуй свою думку.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Було легко |
Було важко, але я впорався(-лась) |
Було дуже важко |
|
|
|
Коментар вчителя
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________