Діагностувальна робота
для учнів 3класу за темою «Рослини»
Прізвище, ім’я______________________________________
1. Рослини, що мають одне тверде стебло, називають…
А кущами Б деревами В трав’янистими рослинами
2. Через корінь рослина отримує із ґрунту…
А спадкову інформацію Б енергію В воду, мінеральні речовини
3. Упізнай і дай назву частині рослини.
Коли вони відцвітають, на їх місці утворюються плоди - ______________________ Восени вони змінюють забарвлення і опадають - __________________
Упізнай за описом рослину і запиши її назву.
Це кущ з великим листям. Цвіте білим цвітом, який по осені змінюється кетягами червоних гіркуватих ягід - це _________________________________
Трав’яниста рослина з темно-зеленим листям, яке жалить шкіру людини - це
__________________________________
4. Що потрібно рослинам для нормального розвитку. Зафарбуй листочки з відповідями.
5. Закінчи речення.
Рослини, що мають листочки у вигляді голочок – ____________________________ рослини.
Рослини, що вкривають стовбури дерев, каміння – це ________________________
6. Закресли у кожному рядку зайву рослину. З’єднай групу рослин із загальною назвою.
Береза, дуб, ялина, калина, липа, сосна.● ● трав’янисті рослини
Малина, ліщина, ромашка, шипшина, аґрус.● ● дерева
Фіалка, конвалія, чорнобривці, пролісок, смерека.● ● кущі
7. Запиши способи розмноження рослин, які запам’ятав (запам’ятала).
______________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________
8. Прочитай. Знайди та підкресли в дужках потрібне слово.
Смерека і сосна відносяться до (листяних, хвойних) рослин. Вони мають усі органи, крім (кореня, квітів, листків, плодів). Замість листків у цих дерев (хвоїнки, шишки). Взимку їхні голки (опадають, не опадають). Тому ці рослини називають (вічно молодими, вічнозеленими).
9. На які групи за призначенням поділяються культурні рослини? Запиши.
_________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
10. Продовжи речення:
Сукупність живих організмів, які пристосувались до спільного життя в певному середовищі існування – це ____________________________________________________________________.
11. Чому, на твою думку, рослини потрапляють до Червоної книги?
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________