Діагностувальна робота з теми "Рослини та середовища їхнього існування".

Про матеріал
Робота дозволить перевірити засвоєні учнями знання з теми та виявити прогалини.
Перегляд файлу

                                                 Діагностувальна робота 

                                       для учнів 3класу за темою «Рослини»                            

 

Прізвище, ім’я______________________________________                          

 

1.         Рослини, що мають одне тверде стебло, називають…

        А  кущами                    Б деревами                    В  трав’янистими рослинами

 

2.         Через корінь рослина отримує із ґрунту…

        А  спадкову інформацію                  Б  енергію                В  воду, мінеральні речовини

 

3.         Упізнай і дай назву частині рослини.

Коли вони відцвітають, на їх місці утворюються плоди - ______________________ Восени вони змінюють забарвлення і опадають - __________________

      Упізнай за описом рослину і запиши її назву.

Це кущ з великим листям. Цвіте білим цвітом, який по осені змінюється кетягами червоних гіркуватих ягід  -  це _________________________________

Трав’яниста рослина з темно-зеленим листям, яке жалить шкіру людини  - це

__________________________________

 

 

4.         imageЩо потрібно рослинам для нормального розвитку. Зафарбуй листочки з відповідями.

 

5.         Закінчи речення.

Рослини, що мають листочки у вигляді голочок  –  ____________________________ рослини.

Рослини, що вкривають стовбури дерев, каміння – це ________________________

 

 

6.         Закресли у кожному рядку зайву рослину. З’єднай групу рослин із загальною назвою.

 

      Береза, дуб, ялина, калина, липа, сосна.                                         трав’янисті рослини

      Малина, ліщина, ромашка, шипшина, аґрус.                                дерева

      Фіалка, конвалія, чорнобривці, пролісок, смерека.                   кущі

 

7.         Запиши способи розмноження рослин, які запам’ятав (запам’ятала).

 

______________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

8.         Прочитай. Знайди та підкресли в дужках потрібне слово.

 

Смерека і сосна відносяться до (листяних, хвойних) рослин. Вони мають усі органи, крім (кореня, квітів, листків, плодів). Замість листків у цих дерев (хвоїнки, шишки). Взимку їхні голки (опадають, не опадають). Тому ці рослини називають (вічно молодими, вічнозеленими).

 

9.         На які групи за призначенням поділяються  культурні рослини? Запиши.

 

_________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

 

 

10.   Продовжи речення:

 

    Сукупність живих організмів, які пристосувались до спільного життя в певному середовищі існування – це ____________________________________________________________________.

 

 

11.   Чому, на твою думку, рослини потрапляють до Червоної  книги?

 

__________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________

 

pdf
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку