3 кл. Списування
Їжачок прокинувся
Усю зиму спав їжачок у лісі під купою хмизу. Настала в..сна. В..сняне сонечко гріє землю. З(?)явилася з..лена травичка.
Виліз їжачок зі свого зимового лігва і почав чиститись. Він потерся об кущі та гілочки. Поди-вився їжачок навкруги, струснувся і побіг на полюва(н, нн)я.
Виконай завдання Варіант 1
1. Визнач тип даного тексту:
А текст-опис; Б текст-розповідь; В текст-есе
2. В якому стилі написаний цей текст?
А художньому; Б діловому;
В науково-популярному.
3. Придумай і запиши свій заголовок до тексту.
4. Спиши, замінюючи слова, що повторюють-ся близькими за значенням.
Я побачив дятла на стовбурі дуба. Дятел обстежував кору дуба. У корі поховалися на зиму різні комахи.
5. У кожної людини є мрія. Склади і запиши невеликий (3 – 4 речення) текст-есе про свою заповітну мрію.
3 кл. Списування
Їжачок прокинувся
Усю зиму спав їжачок у лісі під купою хмизу. Настала в..сна. В..сняне сонечко гріє землю. З(?)явилася з..лена травичка.
Виліз їжачок зі свого зимового лігва і почав чиститись. Він потерся об кущі та гілочки. Поди-вився їжачок навкруги, струснувся і побіг на полюва(н, нн)я.
Виконай завдання Варіант 2
1. В якому стилі написаний цей текст?
А науково-популярному; Б діловому;
В художньому.
2. Визнач тип даного тексту:
А текст-розповідь; Б текст-опис; В текст-есе
3. Придумай і запиши свій заголовок до тексту.
4. Поміняй місцями речення так, щоб утво-рився текст.
Він узяв пташку додому. Незабаром крило зажило. Павло помітив горобчика з пораненим крилом. Вдома хлопчик доглядав її та годував.
5. У кожної людини є мрія. Склади і запиши невеликий (3 – 4 речення) текст-есе про свою заповітну мрію.