Діагностувальна робота з теми " Звуки і букви" 2 клас

Про матеріал

Діагностувальна робота з української мови (Робота з мовними одиницями) для учнів 2 класу Нової української школи за підручником М. Вашуленко, С. Дубовик " Українська мова та читання"

Завдання дібрані відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти та чинної типової освітньої програми, з урахуванням Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу.

Перегляд файлу

________________________________________________

Діагностувальна робота №2

Робота з мовними одиницями з теми

 «Звуки і букви»

І варіант

1.Познач слово, у якому більше букв, ніж звуків.

Дерево        Сім’я        Сиджу

2.Познач рядок двоскладових слів.

Помідор, травичка, учитель.

 Голос, оса, їжак.

 Гай, день, ліс.

3.Познач рядок, у якому слова для переносу поділено  неправильно.

По-мідор, огі-рок, капус-та.

 Руч-ка, теле-фон, мату-ся.

 Я-лина, віт-ер, осі-нь.

4.З’єднай лініями слова та їх звукові моделі.

 

Пісня 

  •  
  •  = •   - • -

Щиглик

  •  
  •  =  • -     

Дзьоб

  •  
  •  = • -    = • 

Єнот

  •  
  •  = • -   - • -

5. Прочитай. Випиши слова, в яких букви «я», «ю», «є», позначають один звук.

   Земля, яблуко, ключ, заєць, синє, юшка.

6. Запиши  подані слова в алфавітному порядку.

Лось, олень, кабан, білка, ведмідь.

Самооцінювання

Виконати завдання мені було:

       дуже легко         легко         важко        дуже важко         

Оцінювання вчителем

Характеристика результатів навчання

Сформовано (V) /формується

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

_________________________________________________

Діагностувальна робота №2

Робота з мовними одиницями з теми

 «Звуки і букви»

ІІ варіант

1.Познач слово, у якому більше звуків, ніж букв.

       Людина        Щука        Опеньки

2. Познач рядок, у словах якого наголос стоїть на першому складі.

 Земля, рука, листок.

 Продавець, виноград, музикант.

 Учні, золото, котик.

3. Познач рядок слів, які не можна поділити для переносу.

         Морозиво, книжка, жираф.

         Їжа, олень, шия.

         Школа, пенал, начання.

 

4. З’єднай лініями слова та їх звукові моделі.

 

Земля 

  •  
  •  = •    = • -

Щастя

  •  
  •  -  = • =  

Джміль

  •  
  •  - -  • -  =•

Якір

  •  
  •  - • -  = •

5. Прочитай. Випиши слова, в яких букви «я», «ю», «є», позначають два звуки.

   Земля, яблуко, ключ, заєць, синє, юшка.

6. Запиши  подані слова в алфавітному порядку.

Орел, ворона, горобець, сорока, ластівка.

 

Самооцінювання

Виконати завдання мені було:

       дуже легко         легко         важко        дуже важко         

Оцінювання вчителем

Характеристика результатів навчання

Сформовано (V) /формується

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

docx
Додано
18 листопада 2022
Переглядів
405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку