Діагностувальна робота з української мови

Про матеріал
Пізнавати народну мудрість. Досліджувати, як побудовані твори , порівнювати їх. Визначати позитивні й негативні якості дійових осіб. Розвивати навички критичного мислення висловлюючи своє ставлення до прочитаного.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з української мови (читання) 4 клас НУШ

Тема: Збагачуємося скарбами усної народної творчості

 

 

 

 

 

 

 

  • Які види творів уміщені в цьому розділі?
  • Хто такий Борис Грінченко?
  • Назвою якого твору є прислів я?

 

2. Р О З У М І Ю, М О Ж У  П О Я С Н И Т И...

  -  Що об єднує твори в цьому розділі?

  - Що оспівується в народних піснях?

  - Чому прислів я вчить, як на світі жить?

  - Чим схожі байки і  притчі? А чим вони різняться?

  - Для чого у народі складалися побутові казки, а для чого – героїчні?

  В М І Ю…

  • Пояснити, чим казка « Дев ять братів -  сіроманців» відрізняється від легенди « Хліб і золото»?
  •   Визначити у притчі « Без труда нема плода» зачин, основну частину, кінцівку.
  •   Навести приклади, хто  в прочитаних творах є головним героєм, а хто  - другорядним?
  •   -Правильно розказати напам ять свої улюблені прислів я, скоромовки або загадки…

В И Я В Л Я Ю  С Т А В Л Е Н Н Я,  П О Ч У Т Т Я…

 - Про яких ще народних героїв тобі хотілося б дізнатися?

  - Що у прочитаному захопило, а що здивувало?

  - Які з творів усної народної творчості ти вважаєш найцікавішими, а які – найпотрібнішими у наш час?

docx
До підручника
Літературне читання 4 клас (Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П.)
Додано
30 жовтня 2021
Переглядів
1987
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку