Діагностувальна робота 3 клас. Списування
Прізвище, імﹸя _________________________________________________
Дата ___________________________
Як списати речення з друкованого зразка
Шторм
Одного дня на морі здійнявся шторм. В_л_тенські хвилі з гуркотом накочувалися на бер_г. Дрібні бризки мал_нькими світлячками ро(с, з)літалися в усі боки. Камінчики гучно шурхотіли, п_р_кочуючися то на бер_г, то в море. Коли шторм (с, з)тих, Оленка з мамою і татом пішли до моря. Воно було спокійне, немов зн_сил не. На березі вибли(с,з)кували вмиті хвилями різнокол__рові камінчики. Здавалося, що ніякого шторму і н_годи і не було.
Самооцінювання
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи
Індекс |
Показник |
В(вис. рівень) |
Д(дост. рівень) |
С(сер. рівень) |
П(поч. рівень) |
МОВ 1.2 |
Розуміє та виконує навчальні дії відповідно до інструкцій |
|
|
|
|
МОВ 3.1 |
Дотримується загальних правил письма в одну лінійку |
|
|
|
|
МОВ 3.2 |
Нарощує швидкість письма, не спотворюючи літер |
|
|
|
|
МОВ 3.6 |
Знаходить та охайно виправляє помилки у власних текстах, орієнтуючись на пам'ятку |
|
|
|
|
МОВ 4.8 |
Пояснює вивчені орфограми |
|
|
|
|