Діагностична робота №3
Слова – назви дій предметів (дієслова). Речення. Текст.
І варіант
А) Чи подобається тобі читати?
Б) Книжка мовчки все розкаже.
В) Любіть книжку всією душею!
А) берізка (що робить? ) росте
Б) берізка (що?) росте
В) берізка (яка?) молода
Вітер в лісі повіває,
Він вербу стару гойдає.
Вибіг вовчик на поляну
І на вітер косо глянув.
Вітер вовчика злякався
І в дупло верби сховався.
… Зайшла у трамвай старенька бабуся.
… Бабуся подякувала Ігореві й сіла.
… Хлопчик схопився з місця.
… їхав Ігор з мамою трамваєм.
Спиши кінцівку тексту.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зранку, на, блищала, травиці, роса.
Ніна, у , красиво, пише, зошиті.
Діагностична робота №3
Слова – назви дій предметів (дієслова). Речення. Текст.
ІІ варіант
А) У якій країні ти живеш?
Б) Україна – моя Батьківщина.
В) Любіть Україну у сні й наяву!
А) вітерець (що зробив? ) подув
Б) вітерець (що?) подув
В) вітерець (який?) теплий
Вова вивчив всі слова.
Заболіла голова.
Потім Вова відпочив.
Потім дерево садив.
Недарма він все робив -
Вову вчитель похвалив.
… Пташка стала жити в клітці.
… Галя і Петрик гралися в парку.
… Діти понесли її в школу.
… На снігу вони побачили знесилену пташку .
Спиши зачин тексту.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пожовкле, з, листя, падає, дерев.
Люда, на, цибулю, посадила, грядці.