Діагностувальна робота з української мови №3 "Слова – назви дій предметів (дієслова). Речення. Текст."

Про матеріал
Українська мова та читання : підруч. для 2 кл. закл. за- гальн. середн. освіти (у 2-х частинах) : Частина 1 : Українська мова / Мар’яна Захарійчук. — К. : Грамота, 2019. — 112 с. : іл.
Перегляд файлу

Діагностична робота №3

Слова – назви дій предметів (дієслова). Речення. Текст.

І варіант

  1. Познач розповідне речення.

А) Чи подобається тобі читати?

Б) Книжка мовчки все розкаже.

В) Любіть книжку всією душею!

 

  1. Укажи рядок, у якому НЕПРАВИЛЬНО встановлено зв’язок між словами в реченні: «Росте молода берізка»

А) берізка (що робить? ) росте

Б) берізка (що?) росте

В) берізка (яка?) молода

 

  1. Підкресли у вірші слова – назви дій предметів (дієслова).

Вітер в лісі повіває,

Він вербу стару гойдає.

Вибіг вовчик на поляну

І на вітер косо глянув.

Вітер вовчика злякався

І в дупло верби сховався.

  1. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст. Добери до тексту заголовок. Запиши його.

 

 

… Зайшла у трамвай старенька бабуся.

… Бабуся подякувала Ігореві й сіла.

… Хлопчик схопився з місця.

… їхав Ігор з мамою трамваєм.

 

Спиши кінцівку тексту.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Зі слів кожного рядка склади і запиши речення. Підкресли службові слова.

Зранку, на, блищала, травиці, роса.

Ніна, у , красиво, пише, зошиті.

 

 

 

Діагностична робота №3

Слова – назви дій предметів (дієслова). Речення. Текст.

ІІ варіант

  1. Познач спонукальне речення.

А)  У якій країні ти живеш?

Б) Україна – моя Батьківщина.

В) Любіть Україну у сні й наяву!

 

  1. Укажи рядок, у якому НЕПРАВИЛЬНО встановлено зв’язок між словами в реченні: «Подув теплий вітерець»

А) вітерець  (що зробив? ) подув

Б) вітерець  (що?) подув

В) вітерець  (який?) теплий

 

  1. Підкресли у вірші слова – назви дій предметів (дієслова).

Вова вивчив всі слова.

Заболіла голова.

Потім Вова відпочив.

Потім дерево садив.

Недарма він все робив -

Вову вчитель похвалив.

  1. Пронумеруй речення так, щоб утворився текст. Добери до тексту заголовок. Запиши його.

 

 

… Пташка стала жити в клітці.

… Галя і Петрик гралися в парку.

… Діти понесли її в школу.

… На снігу вони побачили знесилену пташку .

 

Спиши  зачин  тексту.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Зі слів кожного рядка склади і запиши речення. Підкресли службові слова.

Пожовкле, з, листя, падає, дерев.

Люда, на, цибулю, посадила, грядці.

docx
Додано
14 травня
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку