Діагностувальна робота з української мови 4 клас

Про матеріал
Дана діагностувальна робота може бути використана на уроці української мови як комбінована для перевірки вміння школярів писати під диктування розбірливо, грамотно, знаходити і виправляти допущені помилки. Також дає змогу оцінити рівень їхніх мовних умінь та навичок, здобутих з даної теми, сприяє збагаченню мови школярів, розвитку уяви.
Перегляд файлу

                     Комбінована діагностувальна робота

         Диктант з завданнями з мовної теми « Слово. Значення слова.     Будова слова»

І.  Записати текст під диктування.

                                     НА ЛІСОВІЙ ГАЛЯВИНІ

     Спокійно і тихо на лісовій галявині. Густа трава розрослася серед кущів. Осінь одягла дерева  в різнокольорові сукні. Ось берізка розпустила свої золотаві косиці. Яскравим вогнищем палає дика груша. На кущах шипшини з’явилися червоні ягідки. Жевріють вогниками кетяги калини.

     Посередині галявини росте кремезний дуб. Це могутнє дерево широко розкинуло своє віття. (56слів)

ІІ. Виконати завдання.

                                             І варіант

  1. Визнач, як у слові розрослися називають частину роз-.

а) префіксом             б)  суфіксом             в) коренем

   2.  Познач рядок букв, перед якими пишеться префікс с-.

        а) б, п, в, м, ф,           б) я, ю, є, ї               в) к, п, т, х, ф

   3.  Замість пропуску встав відповідну букву. Подумки добери перевірне слово.

       м…довий                    оз…ро

       гр…бний                     кр…ло

   4.  Добери синоніми до виділених слів.

      Могутнє дерево --  ______________________________________________

      Палає вогнищем -- ______________________________________________

   5.  Розбери за будовою слова.

      Трава, дуб, берізка.

__________________________________________________________________

   6.  Підкресли у тексті два словосполучення , вжиті у переносному значенні.

Самооцінювання. Завдання для мене були ( обведи або напиши) легкими, дуже легкими, складними ,дуже складними.

Коментар вчителя  ________________________________________________

__________________________________________________________________       

ІІ. Виконати завдання.                          

                                           ІІ варіант   

  1. Визнач, як у слові берізка називають частину к-.

а)  префіксом           б) коренем              в) суфіксом

     2.  Познач рядок букв, після яких пишеться апостроф.

          а) я, ю, є, ї                б) к, п, т, х, ф          в) б, п, в, м, ф

     3.  Замість пропуску встав відповідну букву. Подумки добери перевірне слово.

       з…лений                       с…стра

       кр…латий                     яс…ни

    4.  Добери синоніми до виділених слів.

         Золоті косиці -- _____________________________________________

         Одягла дерева -- _____________________________________________

    5.  Розібрати слова за будовою.

         Ягідки, осінь, дерево.

________________________________________________________________

    6.  Підкресли у тексті два словосполучення, вжиті у переносному значенні. 

Самооцінювання. Завдання для мене були ( обведи або напиши) легкими, дуже легкими, складними, дуже складними.

Коментар вчителя  _______________________________________________

_________________________________________________________________                       

docx
Додав(-ла)
Федьо Марія
Додано
3 жовтня 2022
Переглядів
3062
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку