1. Іменник означає:
а) назву предмета; б) ознаку предмета; в) дію предмета.
2. Обери правильне твердження:
а) Іменники двері, ворота, ножиці – чоловічого роду.
Б) Іменники двері, ворота, ножиці – вживаються лише в множині.
В) Будь-який іменник можна поставити в однині.
Г) Іменники не змінюють свій рід.
3. Познач рядок, у якому всі слова є абстрактними іменниками.
а) п’ятсот, мільйон, телефон;
б) щедрість, любов, натхнення;
в) школяр, учень, ліцеїст.
4. В якому відмінку вжиті подані іменники?
піччю, пристанню, зеленню, доповіддю.
а) у називному; б) у давальному; в) в орудному.
5. Познач рядок, у якому правильно записані іменники жіночого роду, родового відмінку:
А) дороги, мрії, землі
Б) Сонця, трамвая, кота
В) мережею, бабусею, щирістю.
6. Запиши питання до відмінків:
Зн.в.___________
Р.в.____________
Н.в.____________
Ор.в.___________
Д.в.________
М.в.________
7. Запиши словосполучення, розкриваючи дужки, визнач відмінок іменників:Олівцем над іменником познач відмінок.
Насипав їсти (кіт), отримав гарну (оцінка), побачив (кінь).
8. Запиши подані іменники в орудному відмінку однини.
Брат________________________
Річка________________________
Кіт________________________
Гай________________________
Мрія_______________________
Хлопець____________________
М’яч_______________________
9. Спиши текст, постав іменники в потрібному відмінку.
Ранньої (зима), коли тільки випаде сніг, залягають у лігва ведмеді. Старанно і вміло в лісовій (гущавина) лаштують вони ці зимові (барлога). М'якою запашною (хвоя), корою молодих (ялинка), сухим лісовим (мох) ведмеді вистилають своє житло.
Середній рівень - питання №1-6 оцінюються в 1 бал ( за правильне виконання цих завдань 6 балів)
Достатній рівень - питання №1-6 оцінюються кожне в 1 бал ( за правильне виконання цих завдань 6 балів) + питання №7 (2 бали)
Високий рівень - питання №1-6 оцінюються кожне в 1 бал ( за правильне виконання цих завдань 6 балів) + питання №7 (2 бали) + питання №8 (2 бали)+ питання №9 (2 бали)