Тема: Діагностична робота №1 з української мови. 6 клас. «Будова слова. Орфографія»
Очікувані результати: учні виявляють достатній рівень засвоєння теми «Будова слова. Орфографія», логічне мислення, навички самостійної роботи, словниковий запас, пильність та увагу до слова; уміють виконувати тестові завдання, працювати самостійно.
Перебіг уроку
І. Організація класу
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Робота над темою уроку
І варіант
Початковий рівень
а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
б) головна значуща частина слова, що містить спільне значення спільнокореневих слів;
в) значуща частина, яка стоїть перед коренем і слугує для творення нових слів.
а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;
б) лише в трьох словах;
в) к, п, т, ф, х (кафе «Птах»).
а) пишеться лише в трьох словах;
б) означає наближення, приєднання, неповну дію;
в) виражає найвищий ступінь вияву ознаки (його можна замінити словом дуже).
а) завжди пишуться з буквою з;
б) завжди пишуться з буквою с;
в) пишуться лише в трьох словах.
а) спільнокореневі слова;
б) форми одного слова;
в) мають нічого спільного.
а) змінні;
б) незмінні;
в) однорідні.
Середній рівень
Вовк, поні, кабан, восени, журі, лисиця, річка, дощ, далеко, вниз.
..хопити, ..дивуватися, ..формувати, ..фотографувати, ..багнути, ..ловити
…чудовий, …шити, …рва, …звище, …старий, …мудрий, …звисько, …бігти.
Достатній рівень
Розмова, проліски, водичка, предобрий, дощ, дорога.
Чех – (який?)
Кравець – (який?)
Читач – (який)
Високий рівень
Ліс і степ = (що?)
Три дні = (який?)
Жовтий і гарячий = (який
ІІ варіант
Початковий рівень
а) частина слова без закінчення;
б) головна значуща частина слова, що містить спільне значення спільнокореневих слів;
в) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;
б) лише в трьох словах;
в) к, п, т, ф, х (кафе «Птах»).
а) пишеться лише в трьох словах;
б) означає наближення, приєднання, неповну дію;
в) виражає найвищий ступінь вияву ознаки (його можна замінити словом дуже).
а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х
б) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;
в) пишеться лише в трьох словах (прізвище, прірва, прізвисько).
а) спільнокореневі слова;
б) форми одного слова;
в) не є спільнокореневими.
а) незмінні;
б) змінні;
в) однорідні.
Середній рівень
Спросоння, крабовий, зірка, какаду, леді, вода, зошит, вчасно, спасибі, ранок.
..мовчати, ..пекти, ..питати, …бігти, ..горіти, ..могти.
…гарний, …милий, …чистий, …звище, …звисько, …рва, …готувати, …сісти.
Достатній рівень
Підводний, ліс, премудрий, дощовий, ставочок, безмежна.
Француз – (який?)
Козак – (який?)
Чумак – (який)
Високий рівень
Авто і салон = (що?)
Лівий берег = (який?)
Червоний і гарячий = (який?)
Діагностична робота №1 з української мови. 6 клас
Будова слова. Орфографія
І варіант
Початковий рівень
а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
б) головна значуща частина слова, що містить спільне значення спільнокореневих слів;
в) значуща частина, яка стоїть перед коренем і слугує для творення нових слів.
а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;
б) лише в трьох словах;
в) к, п, т, ф, х (кафе «Птах»).
а) пишеться лише в трьох словах;
б) означає наближення, приєднання, неповну дію;
в) виражає найвищий ступінь вияву ознаки (його можна замінити словом дуже).
а) завжди пишуться з буквою з;
б) завжди пишуться з буквою с;
в) пишуться лише в трьох словах.
а) спільнокореневі слова;
б) форми одного слова;
в) мають нічого спільного.
а) змінні;
б) незмінні;
в) однорідні.
Середній рівень
Вовк, поні, кабан, восени, журі, лисиця, річка, дощ, далеко, вниз.
..хопити, ..дивуватися, ..формувати, ..фотографувати, ..багнути, ..ловити.
…чудовий, …шити, …рва, …звище, …старий, …мудрий, …звисько, …бігти.
Достатній рівень
Розмова, проліски, водичка, предобрий, дощ, дорога.
Чех – (який?)
Кравець – (який?)
Читач – (який)
Високий рівень
Ліс і степ = (що?)
Три дні = (який?)
Жовтий і гарячий = (який?)
Діагностична робота №1 з української мови. 6 клас
Будова слова. Орфографія
ІІ варіант
Початковий рівень
а) частина слова без закінчення;
б) головна значуща частина слова, що містить спільне значення спільнокореневих слів;
в) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;
б) лише в трьох словах;
в) к, п, т, ф, х (кафе «Птах»).
а) пишеться лише в трьох словах;
б) означає наближення, приєднання, неповну дію;
в) виражає найвищий ступінь вияву ознаки (його можна замінити словом дуже).
а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х
б) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;
в) пишеться лише в трьох словах (прізвище, прірва, прізвисько).
а) спільнокореневі слова;
б) форми одного слова;
в) не є спільнокореневими.
а) незмінні;
б) змінні;
в) однорідні.
Середній рівень
Спросоння, крабовий, зірка, какаду, леді, вода, зошит, вчасно, спасибі, ранок.
..мовчати, ..пекти, ..питати, …бігти, ..горіти, ..могти.
…гарний, …милий, …чистий, …звище, …звисько, …рва, …готувати, …сісти.
Достатній рівень
Підводний, ліс, премудрий, дощовий, ставочок, безмежна.
Француз – (який?)
Козак – (який?)
Чумак – (який)
Високий рівень
Авто і салон = (що?)
Лівий берег = (який?)
Червоний і гарячий = (який?)