Діагностувальна робота з української мови. 6 клас. «Будова слова. Орфографія»НУШ

Про матеріал
Діагностична робота №1 з української мови. 6 клас. «Будова слова. Орфографія» Очікувані результати: учні виявляють достатній рівень засвоєння теми «Будова слова. Орфографія», логічне мислення, навички самостійної роботи, словниковий запас, пильність та увагу до слова; уміють виконувати тестові завдання, працювати самостійно.
Перегляд файлу

Тема: Діагностична робота №1 з української мови. 6 клас. «Будова слова. Орфографія»

Очікувані результати: учні виявляють достатній рівень засвоєння теми «Будова слова. Орфографія», логічне мислення, навички самостійної роботи, словниковий запас, пильність та увагу до слова; уміють виконувати тестові завдання, працювати самостійно.

Перебіг уроку

І. Організація класу

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Робота над темою уроку

  1. Пояснення вчителя щодо виконання діагностичної роботи
  2. Виконання завдань

 

І варіант

Початковий рівень

  1. Закінчення – це…

а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;

б) головна значуща частина слова, що містить спільне значення спільнокореневих слів;

в) значуща частина, яка стоїть перед коренем і слугує для творення нових слів.

  1. Префікс с- пишеться перед…

а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;

б) лише в трьох словах;

в) к, п, т, ф, х (кафе «Птах»).

  1. Префікс пре-

а) пишеться лише в трьох словах;

б) означає наближення, приєднання, неповну дію;

в) виражає найвищий ступінь вияву ознаки (його можна замінити словом дуже).

  1. Префікси  роз- , без- …

а) завжди пишуться з буквою з;

б) завжди пишуться з буквою с;

в) пишуться лише в трьох словах.

  1. Слова: вода, воду, воді, водою, на воді - 

а) спільнокореневі слова;

б) форми одного слова;

в) мають нічого спільного.

  1. Слова: таксі, бюро, міні, угору, трохи, колібрі -

а) змінні;

б) незмінні;

в) однорідні.

Середній рівень

  1. Виписати в дві колонки: ЗМІННІ і НЕЗМІННІ слова:

Вовк, поні, кабан, восени, журі, лисиця, річка, дощ, далеко, вниз.

  1. Переписати, вставивши потрібні префікси з- або с- :

..хопити, ..дивуватися, ..формувати, ..фотографувати, ..багнути, ..ловити

  1. Переписати, вставивши потрібні префікси: пре-, при-, прі-:

…чудовий, …шити, …рва, …звище, …старий, …мудрий, …звисько, …бігти.

Достатній рівень

  1. Переписати, визначити значущі частини слова (корінь, закінчення, префікс, суфікс, основу):

Розмова, проліски, водичка, предобрий, дощ, дорога.

  1. За допомогою прикметникових суфіксів утворити нові слова:

Чех – (який?)

Кравець – (який?)

Читач – (який)

Високий рівень

  1. З поданих пар слів утворити складні слова. Увести їх у речення.

Ліс і степ = (що?)

Три дні = (який?)

Жовтий і гарячий = (який

ІІ варіант

Початковий рівень

  1. Корінь – це…

а) частина слова без закінчення;

б) головна значуща частина слова, що містить спільне значення спільнокореневих слів;

в) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;

  1. Префікс з- пишеться перед…

а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;

б) лише в трьох словах;

в) к, п, т, ф, х (кафе «Птах»).

  1. Префікс при-

а) пишеться лише в трьох словах;

б) означає наближення, приєднання, неповну дію;

в) виражає найвищий ступінь вияву ознаки (його можна замінити словом дуже).

  1. Префікс  прі- …

а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х

б) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;

в) пишеться лише в трьох словах (прізвище, прірва, прізвисько).

  1. Слова: ліс, лісник, лісочок, пролісок, лісовий -

а) спільнокореневі слова;

б) форми одного слова;

в) не є спільнокореневими.

  1. Слова: земля, світ, учень, двері, квіти, зелений, красивий -

а) незмінні;

б) змінні;

в) однорідні.

Середній рівень

  1. Виписати в дві колонки: ЗМІННІ і НЕЗМІННІ слова:

Спросоння, крабовий, зірка, какаду, леді, вода, зошит, вчасно, спасибі, ранок.

  1. Переписати, вставивши потрібні префікси з- або с- :

 ..мовчати, ..пекти, ..питати, …бігти, ..горіти, ..могти.

  1. Переписати, вставивши потрібні префікси: пре-, при-, прі-:

…гарний, …милий, …чистий, …звище, …звисько, …рва, …готувати, …сісти.

Достатній рівень

  1. Переписати, визначити значущі частини слова (корінь, закінчення, префікс, суфікс, основу):

Підводний, ліс, премудрий, дощовий, ставочок, безмежна.

  1. За допомогою прикметникових суфіксів утворити нові слова:

Француз – (який?)

Козак – (який?)

Чумак – (який)

Високий рівень

  1. З поданих пар слів утворити складні слова. Увести їх у речення.

Авто і салон = (що?)

Лівий берег = (який?)

Червоний і гарячий = (який?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №1 з української мови. 6 клас

Будова слова. Орфографія

І варіант

 

Початковий рівень

  1. Закінчення – це…

а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;

б) головна значуща частина слова, що містить спільне значення спільнокореневих слів;

в) значуща частина, яка стоїть перед коренем і слугує для творення нових слів.

 

  1. Префікс с- пишеться перед…

а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;

б) лише в трьох словах;

в) к, п, т, ф, х (кафе «Птах»).

 

  1. Префікс пре-

а) пишеться лише в трьох словах;

б) означає наближення, приєднання, неповну дію;

в) виражає найвищий ступінь вияву ознаки (його можна замінити словом дуже).

 

  1. Префікси  роз- , без- …

а) завжди пишуться з буквою з;

б) завжди пишуться з буквою с;

в) пишуться лише в трьох словах.

 

  1. Слова: вода, воду, воді, водою, на воді - 

а) спільнокореневі слова;

б) форми одного слова;

в) мають нічого спільного.

 

  1. Слова: таксі, бюро, міні, угору, трохи, колібрі -

а) змінні;

б) незмінні;

в) однорідні.

Середній рівень

 

  1. Виписати в дві колонки: ЗМІННІ і НЕЗМІННІ слова:

Вовк, поні, кабан, восени, журі, лисиця, річка, дощ, далеко, вниз.

 

  1. Переписати, вставивши потрібні префікси з- або с- :

..хопити, ..дивуватися, ..формувати, ..фотографувати, ..багнути, ..ловити.

 

  1. Переписати, вставивши потрібні префікси: пре-, при-, прі-:

…чудовий, …шити, …рва, …звище, …старий, …мудрий, …звисько, …бігти.

 

Достатній рівень

 

  1.                    Переписати, визначити значущі частини слова (корінь, закінчення, префікс, суфікс, основу):

Розмова, проліски, водичка, предобрий, дощ, дорога.

 

  1.                    За допомогою прикметникових суфіксів утворити нові слова:

Чех – (який?)

Кравець – (який?)

Читач – (який)

 

Високий рівень

 

  1.                    З поданих пар слів утворити складні слова. Увести їх у речення.

Ліс і степ = (що?)

Три дні = (який?)

Жовтий і гарячий = (який?)

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота №1 з української мови. 6 клас

Будова слова. Орфографія

 

ІІ варіант

 

Початковий рівень

  1. Корінь – це…

а) частина слова без закінчення;

б) головна значуща частина слова, що містить спільне значення спільнокореневих слів;

в) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;

 

  1. Префікс з- пишеться перед…

а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;

б) лише в трьох словах;

в) к, п, т, ф, х (кафе «Птах»).

 

  1. Префікс при-

а) пишеться лише в трьох словах;

б) означає наближення, приєднання, неповну дію;

в) виражає найвищий ступінь вияву ознаки (його можна замінити словом дуже).

 

  1. Префікс  прі- …

а) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х

б) перед усіма приголосними, крім к, п, т, ф, х;

в) пишеться лише в трьох словах (прізвище, прірва, прізвисько).

 

  1. Слова: ліс, лісник, лісочок, пролісок, лісовий -

а) спільнокореневі слова;

б) форми одного слова;

в) не є спільнокореневими.

 

  1. Слова: земля, світ, учень, двері, квіти, зелений, красивий -

а) незмінні;

б) змінні;

в) однорідні.

Середній рівень

 

  1. Виписати в дві колонки: ЗМІННІ і НЕЗМІННІ слова:

Спросоння, крабовий, зірка, какаду, леді, вода, зошит, вчасно, спасибі, ранок.

 

  1. Переписати, вставивши потрібні префікси з- або с- :

 ..мовчати, ..пекти, ..питати, …бігти, ..горіти, ..могти.

 

  1. Переписати, вставивши потрібні префікси: пре-, при-, прі-:

…гарний, …милий, …чистий, …звище, …звисько, …рва, …готувати, …сісти.

 

Достатній рівень

 

  1.                  Переписати, визначити значущі частини слова (корінь, закінчення, префікс, суфікс, основу):

Підводний, ліс, премудрий, дощовий, ставочок, безмежна.

 

  1.                  За допомогою прикметникових суфіксів утворити нові слова:

Француз – (який?)

Козак – (який?)

Чумак – (який)

 

Високий рівень

 

  1.                  З поданих пар слів утворити складні слова. Увести їх у речення.

Авто і салон = (що?)

Лівий берег = (який?)

Червоний і гарячий = (який?)

 

docx
Додано
11 червня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку