Даний матеріал містить елементи формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класу. Техніки та інструменти для зворотнього зв'язку.
Українська мова та читання: підручн. для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Ч.1 Кравцова Н., 2021. Ст. 52, вправа 144, 145.
Розроблення критеріїв формувального оцінювання навчальних досягнень
для учнів 4 класу. Техніки/інструменти для зворотного зв'язку.
Вид діяльності/ завдання (з підручника або складене) |
Очікуваний результат |
Високий рівень (як проявляються) |
Техніка/інструмент для зворотного зв'язку |
Українська мова та читання: підручн. для 4 класу закладів заг. сер. освіти (у 2-х частинах) Ч.1 Кравцова Н., 2021. Ст. 52, вправа 144, 145.
|
переказує письмово прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
Завдання виконує на продуктивно-творчому рівні. Демонструє уміння створювати висловлювання, записувати їх. Самостійно створює та записує висловлювання під опосередкованим керівництвом учителя. Спирається на власний досвід, проявляє фантазію, експериментує з мовними засобами під час створення власних висловлювань, надаючи їм індивідуальних рис.
|
Текст вербальної оцінки. Ти детально, в логічній послідовності переказав початок тексту. Та спираючись на власний досвід і фантазію, вдало продемонстрував уміння самостійно створювати творче доповнення до тексту. Талановито! Я пишаюся твоїми досягненнями!
Самооцінювання з цеглинками лего
|