Діагностувальна робота з української мови (аудіювання), 2 клас
_______________________________ _____________________
Діагностувальна робота
Аудіювання
2 клас
Зрозумів
У Петрика велика радість. Йому батьки купили новенький комп’ютер. Скільки він про таке мріяв. Від комп’ютера хлопчик не відходив. Хіба на кілька хвилин, коли мама кликала обідати чи вечеряти. Коли за столом батьки питали сина як справи у школі, то він відповідав дуже коротко і сухо: «Все нормально», або «Нічого нового», або «Цікавого мало».
Відколи з’явився комп’ютер Петрик взагалі спілкувався мало чи то з друзями, чи з рідними. З новим другом йому було цікавіше. Адже комп’ютер пропонував стільки цікавого: і мультфільми, і різні ігри, і ще багато всякої всячини. В школі теж хлопець з нетерпінням чекав закінчення уроків, тому і вчителів слухав неуважно. Так минали дні.
Та одного разу, коли Петрик знову хотів посидіти за комп’ютером, у нього різко запаморочилось у голові і з’явився біль. Він покликав маму. У переляканих очах неньки син побачив сльози. У поліклініці, лікар, який обстежив хлопця, сказав, що у нього погіршився зір. Чому? Петрик добре знав сам.
- Це все мій комп’ютер. – тихо сказав хлопець.
Лікар прописав серйозне лікування, а головне зовсім заборонив сідати за комп’ютер.
Він дав своєму маленькому пацієнту кілька порад. Все має бути в міру. Не можна сидіти біля комп’ютера весь вільний час. На це треба виділяти лише кілька хвилин на день, Обов’язково давати відпочинок очам, бо на світі, окрім комп’ютера, є ще стільки цікавого. А якщо зіпсувати зір – то можна багато чого і не побачити.
Петрик все зрозумів.
Зоряна Венгрин
«Зрозумів»
Тестові завдання
1. Що купили Петрикові?
А) нову іграшку Б)новий комп’ютер
2. Комп’ютер пропонував хлопчикові….
А) мультфільми та ігри Б) розваги з друзями
3. Що сталося з Петриком?
А) запаморочилося в голові Б) застудився
4. Лікар дав своєму пацієнту…
А) ліки та пігулки Б) кілька порад
5. З’єднай відповідності
Петрик купили комп’ютер
Батьки прописав лікування
Лікар мало спілкувався
6. Встанови послідовність
7. Знайди та продовж речення.
Якщо зіпсувати зір – то можна…
_____________________________________________________________________
8. Які розваги ти можеш запропонувати хлопчику?
____________________________________________________________________