Діагностувальна робота з української мови. Числівник. Займенник.

Про матеріал
Діагностувальна робота з тем «Пригадую числівники» і «Досліджую займенники» Мета: перевірити знання та вміння учнів з тем "Пригадую числівники" і "Досліджую іменники"; вдосконалювати вміння учнів добирати та змінювати числівники за питаннями; відмінювання займенників; записувати числівники словами; розвивати увагу, пам'ять, мислення; виконувати звуко-буквений аналіз числівників.
Перегляд файлу

4 клас                                                І  варіант

Діагностувальна робота

з тем «Пригадую числівники» і «Досліджую займенники» Прізвище ім’я _______________________________________________________

  1. Випиши з поданих слів числівники. Постав до них питання  і запиши  поряд.

Двійка, подвійний, другий, подвоювати, два, двоюрідний, роздвоюватися.

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

  1. Прочитай речення. Підкресли числівники.

    Андрійко схопив п'ять п'ятаків і накивав п'ятами.

         Моркву три на крупну тертку.

         На тарілці лежало три яблука.

  1. Запиши числові вирази словами, вживаючи прийменники до і від.

                 70 + 30 = 100            80 – 20 = 60

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

  1. Запиши відповіді на запитання. Числівники записуй словами..
    1. О котрій годині ти вирушаєш до школи?
    2. До котрої години тривають заняття у школі?
    3. З котрої години ти гуляєш на вулиці?
    1. _________________________________________________________________________________
    2. _________________________________________________________________________________
    3. _________________________________________________________________________________
  2. Зроби звуко – буквений аналіз числівника   5.

_______________________________________________________________________________________

  1. Прочитай речення. Підкресли особові займенники. Познач над кожним його особу і число.

Ми вивчаємо українську мову.  Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти.  Він плаче, а вони сміються.

  1. Визнач особу займенників. Запиши їх у початковій формі.

Нею - __________ ,  його - _______ , вам - _______ , мною - _______ , на тобі - _______ , їх - _______

  1. Спиши словосполучення, поставивши займенник, що в дужках, у відповідній формі. Визнач їх число, особу та відмінок.

Скажи (вона) -___________________________________________________________; допоможи (я) -___________________________________________________________;  дякую (ви) -_____________________________________________________________; підійди до (вони) - _______________________________________________________.

  1. Прочитай текст. Встав пропущені  займенники, та букви в словах.

Ганнуся гуляла в парку. Настрій у  ______  був   пр…чудовий. ________ раділа  з…мі.

Дуже  пр…ваблювала  _____  б…різка. На _______  стр…бали    с…нички.

  1. Перебудуй і запиши текст так, щоб розповідь велася від  1-ї особи однини.

І як тільки не сварять її, хоча винна вона лише в тому, що вміє себе захищати. А ще вона дуже корисна. З неї варять смачний борщ, адже в ній дуже багато вітамінів.

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

  1. Розбери займенник  тобою як частину мови.

______________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 клас                                                ІІ  варіант

Діагностувальна робота

з тем «Пригадую числівники» і «Досліджую займенники» Прізвище ім’я _______________________________________________________

  1. Випиши з поданих слів числівники. Постав до них питання  і запиши  поряд.

Третій, трійка, потрійний, три, потроювати, трикутник, троюрідний.

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

  1. Прочитай речення. Підкресли числівники.

          Летіла сорока, а за нею ще сорок сорок.

Не три гумкою в зошиті – це робить його неохайним . Школярі вишикувались в три ряди.

  1. Запиши числові вирази словами, вживаючи прийменники до і від.                 

70 – 30 = 40            60 + 20 = 80

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

  1. Запиши відповіді на запитання. Числівники записуй словами..
    1. До котрої години ти перебуваєш у школі?
    2. З котрої години розпочинаються уроки?
    3. О котрій годині ти лягаєш спати?
    1. _________________________________________________________________________________
    2. _________________________________________________________________________________
    3. _________________________________________________________________________________
  2. Зроби звуко – буквений аналіз  числівника   9.

_______________________________________________________________________________________

  1. Прочитай речення. Підкресли особові займенники. Познач над кожним його особу і число.

Я люблю читати книжки.  Вона частувала синичок насінням соняшника, і вони зліталися до її вікна.  Ти запитуєш – ми відповідаємо.

  1. Визнач особу займенників. Запиши їх у початковій формі.

Ними - __________ ,  мене - ______ , на вас - _______ , її - _______ , тобі - _______ , нас - _______

  1. Спиши словосполучення, поставивши займенник, що в дужках, у відповідній формі. Визнач їх число, особу та відмінок.

Подаруй (він) -___________________________________________________________; підкажи (ми) -____________________________________________________________;  звернись до  (вона) -_______________________________________________________;  розкажу (ти) - ___________________________________________________________ .

  1. Прочитай текст. Встав пропущені займенники, та букви в словах.

В нашому  с…лі  ж…ве  пр…мудрий дідусь Панас. До _______ часто  пр…ходять люди за порадою.  ______  з радістю допомагає всім. Дітлахи теж   вес…ло   та пізнавально проводять з ______ час. Всі  люблять і шанують  _________.

  1. Перебудуй і запиши текст так, щоб розповідь велася від  1-ї особи однини.

Він блукав весняним лісом. Настрій у нього був піднесений. Та раптом йому почулося попискування. На стежці він побачив зайчика, який зиркав на нього переляканими очима.

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

  1. Розбери займенник  мною  як частину мови.

______________________________________________________________________________________

docx
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
1289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку